|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by basvh
si si comprende senor snitz. maar goed eigenlijk is het niet leuk om over zomer vakantie te praten terwijl als ik buiten ben me ballen eraf vriezen. poe poe geen weer voor een blanke! :p :p :p |
balletjes denk ist nie:D ach man nix gewend gij. Kga eerst mar is skieje en dan praten we verder over de zon |
|
|
| ROFL |
| quote: | Originally posted by iLLicit
Yep, er rijden bussen. Die vertrekken allemaal vanaf Bar M naar de Amnesia (tevens Cream). Cafe del Mar is te lopen, want dat ligt ook in San Antonio. Verder kan je ook een taxi nemen, wel redelijk duur maar ook wel zwaar relaxed en beter dan de bus.
En wat betreft die Engelsen. Het zijn er inderdaad VEEL, vooral in San Antonio is het een grote Engelse kolonie. En ook ik dacht dat die Engelse wijven allemaal verschrikkelijk lelijk waren, maar niets is minder waar.
Ok, sommige zien er wat minder uit, maar het grootste deel is echt goed te pruimen! Ze gaan allemaal best trendy gekleed en ik heb het idee dat Ibiza alleen de lekkerste engelse wijven aantrekt. :eyespop: |
De bussen zijn inderdaad relaxt. 1 eurotje he. Maar de taxi is zo foking goedkoop daar. Dat is echt een aanrader voor 8 uur 's ochtends naar de apartement. En die chauffeurs zijn zo aardig allemaal. Groot verschil met Nederland.
En er zijn idd best wat schone vrouwen te vinden :D |
|
|
| Tim81 |
| Wordt toch echt wel Ibiza dit jaar! Afgelopen jaren overal geweest (Spanje, Kreta, Turkije), maar toch missen al deze vakantieoorden iets, namelijk het PERFECTE uitgaansleven! Iemand nog een tip voor een leuk appartementje dichtbij de zee en uiteraard in de buurt van de beste discotheken? |
|
|
| ROFL |
| quote: | Originally posted by Tim81
Wordt toch echt wel Ibiza dit jaar! Afgelopen jaren overal geweest (Spanje, Kreta, Turkije), maar toch missen al deze vakantieoorden iets, namelijk het PERFECTE uitgaansleven! Iemand nog een tip voor een leuk appartementje dichtbij de zee en uiteraard in de buurt van de beste discotheken? |
Ik vind Los Robles wel goed. Het is erg simpel ingericht, maar zeer ruim en goed te betalen. Ik had geboekt bij World of Tui. Vorig jaar waren er veel kakkerlakken, maar dat lag niet echt aan het appartement. Meer aan het eiland.
Het complex ligt in/aan het oude centrum, wat vooral in de avond erg gezellig is. Veel eettentjes en supermarkten dichtbij. Ook zijn er veel leuke winkels (tot 2 uur snachts open :) ).
Je zit vlak naast de haven. Daar tegenover heb je El Divino (bijv. Hed Kendi avonden, onwijs slecht en engels). Ook gingen er voorgaande jaren bussen richting de grotere clubs (Amnesia, Privilige).
Naar het strand is het wat verder lopen (1,2 km.), maar met het weer is het niet zo'n ramp om een stukje te lopen. Je loopt op die manier ook de alcohol eruit he ;) .
Ik was voorgaande jaren erg tevreden, maar je moet wel op tijd boeken. Zit snel vol |
|
|
| moogwai |
Wij zitten nog in de beslissingsfase. Het lijkt Italie te worden, of misschien wel een goedkoper land zoals Kroatie of Hongarije. Naar Spanje zoeken mijn vrienden niet meer.. ook al noem ik Mallorca geen Spanje.. daar moet ik ze nog van overtuigen :) Turkije (hitte, aanslagen) en Griekenland (duur, olympische spelen) vallen af.
En ik weet trouwens niet eens zeker of ik wel mee ga... ik heb net een kamer en ontvang geen studiefinanciering meer. Dus zoveel geld heb ik niet te besteden :(
| quote: | Originally posted by Tim81
Wordt toch echt wel Ibiza dit jaar! Afgelopen jaren overal geweest (Spanje, Kreta, Turkije), maar toch missen al deze vakantieoorden iets, namelijk het PERFECTE uitgaansleven! |
Perfect bestaan niet he ;) Maar goed in Ibiza zal het uitgaangsleven ook zeker wel beter zijn als in al die andere plaatsen, alleen het is ook tering duur en dat is dan ook meteen verreweg het grootste nadeel :( Ik wil er ook zeker een keer heen. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|