|
|
| raoel |
Wij wisten van te voren al dat er een engels gedeelte was waar we ook positieve verhalen over hoorden. Aldaar zei de "manager" van het appartement van ons dat het daar ook erg leuk was. We kwamen hem één keer tegen in de Areena en vond ons wel toffe gasten en wilde daarom een keer met ons naar het engelse gedeelte. Daar is het echter niet meer van gekomen wegens tijdgebrek en omdat we op onze laatste avond nog een kroegentocht hadden :P
Locatie Areena: Gewoon vanaf de boulevard/bazaar de barstreet oplopen, dan is het helemaal achteraan. Daarlangs heb je ook nog een kleine haven o.i.d. |
|
|
| raoel |
Voor de mensen die wat meer over marmaris zouden willen weten of wat leuke foto's van marmaris willen zien of voor degene die vakantie hebben en zich ontzettend vervelen heb ik hier nog wat lees en kijk voer.
Op onze website [spam] www.riechels.nl [/spam] staat een klein verslagje over marmaris en een compleet dagboek van al onze avonturen.
Ook staan er 718 foto's online :)
Check deze pagina: http://www.riechels.nl/shownieuws.php?topicid=75
Dan kom je direct op de pagina van het algemene verslag en daar vindt je ook de links naar de rest. |
|
|
| basvh |
IBIZA was vet, wat een eiland, wat een clubs, wat een geluids volume, wat een vrouwen ( in ibiza verkopen ze geen bikini topjes en alleen maar string bikini broekjes), wat een gezelligheid, wat een drugsgebruik, wat een top djs: COX, De Hey (geen hitjes sets, coxy die 4 uur lang met 3 draaitafels draait!!!!! ZIEKE BENDE!!!!!!!)
PVD (hitjes set maar een hele vette hitjes set)
Tiesto (meneer had ooronstekingen en kon niet komen en dan wel op mysteryland draaien de facker!)
Lisa Lashes ( ram bam, woep woep boing boing, dikke ukhh!!!!)
CHRIS LIEBING (TECHNO BABY!)
Picotto (TECHNO BABY ook me totale respect voor die man, wat een tunes!!!!)
VATH (beetje vreemd maar wel lekker
Miss Kittin (beatmatch anyone?)
Judge Jules (beatmatch anyone?)
morgen komt er een heel report op van de avonturen op ibiza |
|
|
| Miss Proximus |
Ik ben nu bij Stefan thuis in Stockholm! :)
Weekje leuke dingen doen met als hoogtepunt de Mondaybar Sumemrcruise aanstaande donderdag met o.a. Oakey, Cattaneo, Liebing, Beyer en Carola. Wordt leuk! 23 uur feesten :) |
|
|
| emma |
| nog 3 nachtjes slapen en dan zit ik ook in E B zaaaaaaaaaaaa :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|