return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 
Vakantie Boeken

emre
:toocool: Emre op weg naar de Dominicaanse Republiek :toocool:

Ik hoop dat ze daar een internetaansluiting voor me hebben want ik moet natuurlijk wel up to date blijven!!
SnuggLe
quote:
Originally posted by emre

Ik hoop dat ze daar een internetaansluiting voor me hebben want ik moet natuurlijk wel up to date blijven!!

N3rd :p
M5
quote:
Originally posted by raoel
Ben gister terug gekomen uit Marmaris en ik het was veruit mijn beste vakantie ever.

Helaas te kort, slechts 8 dagen/7overnachtingen en dankzij een klote vertrektijd slechts 6 stapavonden. Bij onze retourvlucht 5 uur vertraging gehad!!! Dat was ook wel minder, verder, Marmaris is in één woord "top".

Hele vette discotheken, met name "Club Areena" is een super tent.
Wel elke avond dezelfde muziek, maar de club die er gedraaid werd was wel erg goed te pruimen.

ahh mooi om te lezen, ikzelf vertrek as. woensdag naar Marmaris. Zal zeker even een kijkje nemen. Waar zit die tent ergens?
New Wave
quote:
Originally posted by emre

Succes met de diaree en je maag/darm griep :p
raoel
2 basvh en M5:

Die tent zit helemaal aan het eind (dan wel begin) van de barstreet.
Als je vanaf de boulevard de barstreet oploopt aan het eind. Het is veruit de mooiste tent en voor de danceliefhebber denk ik ook de beste als het om muziek gaat. Op onze laatste avond hoorden we toen we binnen kwamen nog wel "liberté" en "traffic", maar verder maar weinig oudere trance hits gehoord, al werd de nieuwste van Benny Benassi wordt wel veel gedraaid. Verder vooral (IMO) goede club, al was het elke avond hetzelfde.

Craisy Daisy zijn we niet geweest.

Joy is ook een mooie tent, maar de hele week kregen we er lauw bier en bleven we dus niet lang. Back Street was ook goed. Hing echt een feest sfeer, was ook erg mooi ingericht. Greenhouse zijn we ook af en toe geweest, maar daar was het nogal warm omdat het overdekt was. De overige discotheken zijn nagenoeg in de openlucht. Ze hebben er meestal een aluminium constructie met een doek erop in het midden van de tent. Decoratie en mocht het eens regenen dan kan een gedeelte alsnog doorfeesten zonder nat te worden.

Er zullen nog wel meer discotheken (of iets wat er op lijkt) zijn, maar daar zijn wij dan niet geweest.

Nog wel enkele R&B tenten: galleon en mambo (of zoiets)
Galleon was wel leuk tijdens de kroegentocht, mambo zijn we niet geweest.

Verder nog heel veel café's, maar we hebben we maar weinig gezien. In Rembrandt zijn we enkele keren geweest. Zo'n feestcafé met foute muziek en het is er veel te druk, maar wel leuk voor even.

2 M5:
Je moet er zeker op jeepsafari gaan, tenzij je helemaal niks om natuur ofzow geeft, anders is het echt een aanrader. Ziet heel veel mooie dingen en in zo'n jeep een dagje crossen* is wel gaaf. als je het doet, zorg dat je iets bij hebt om je schouders te bedekken, ik kreeg er veel last van want ik had een mouwloos ding aan.

Excursie naar Dalyan (schildpaddeneilend) viel mij erg tegen. Vrij lang in de bus zitten en alleen het modderbad was leuk:

ook de koningsgraven zijn mooi om te zien, maar verder?
Schijnbaar kun je er ook heen met een boot en vaar je er over zee heen, dan lijkt het me leuker. Wij gingen met de bus en dan is het een lange dag...
Was liever gaan raften :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland