|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
sjezus, had dat ff eerder gezegd man. spare en ik zaten in het zelfde hotel, hadden we ff kunnen meeten!
Misschien heb ik je wel gezien tho :)
(Spare en ik waren trouwens slachtoffer van een vast zittende lift, misschien heb je dat verhaal gehoord :P) |
lol kamer 315 :)
en over een vastzittende lift heb ik niks gehoord :) waren daar met zn 2-en. En ach, eerlijk gezegd heb ik alleen maar op de vrouwen gelet daarzo :eyes: |
|
|
| Blik |
hallo, chersonissos is VET!!!!
Status is relaxte tent |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by Jappio
lol kamer 315 :)
en over een vastzittende lift heb ik niks gehoord :) waren daar met zn 2-en. En ach, eerlijk gezegd heb ik alleen maar op de vrouwen gelet daarzo :eyes: |
hehe, wij zaten op 513 en 417... niet ver vandaan dus... en de vrouwkes waren echt wel lekker daar, de verhouding was ongeveer 1 jongen op 3 meiden :D :D |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by iLLicit
Die appartementen Jet Bossa/mar ga ik ook heen dit jaar (26 augustus), lijkt me echt geweldig. Inderdaad vlak bij Bora Bora en vol met jonge mensen dus in ieder geval geen gezeik met geluidsoverlast. Geweldig!!! :D |
Pardon? Ik ben anders behoorlijk op m'n rust gesteld hoor, dus je houdt je maar een beetje in! Al dat uitgaan en die harde muziek, BAH! :p
(voor de duidelijkheid; iLLicit en ik hebben deze reis samen geboekt :D )
Maar eerst ga ik dinsdag nog even lastminute 8 dgn. naar Turkije (Bodrum), even voorbruinen voor Ibiza! :toocool: |
|
|
| emma |
| quote: | Originally posted by Matthijs
(voor de duidelijkheid; iLLicit en ik hebben deze reis samen geboekt :D )
|
voor nog meer duidelijkheid : Matthijs achtervolgd me en heeft gewoon zelfde reis als ik geboekt.
Onze Nederlander vertrekt zelfs vanuit België :p
CU on the plane :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|