return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 
Vakantie Boeken

moogwai
Ben ook weer terug van een supervette vakantie in Marmaris :eyes:
De 12 dagen vlogen echt voorbij, ik wil weer terug! Zeker een aanrader deze plaats.

Ik heb de vakantie hieronder ff snel samengevat en een opsomming van een een paar plussen en minnen :D

+ superweer, overdag alleen maar zon (maar wel goed uit te houden) en 's avonds/'s nachts is het echt ideaal stap weer.
+ de barstreet, erg vette straat vol met clubs/bars waar je overal vrij entree hebt.
+ de openlucht clubs (Arena, Backstreet, Crazy Daisy) waren erg vet en in de Greenhouse draaide ze zelf nog wat recente trance :)
+ Nederlandse man/vrouw verhouding is hier wel 50/50 in tegenstelling tot de spaanse costa, helaas geldt dit weer niet voor de andere nationaliteiten.
+ turken zijn echt super gastvriendelijk en doen alles voor je!
+ bar van het apart hotel die 24 uur per dag open is, net als de supermarkten trouwens :)
+ de dolmus busjes, waar je slechts € 0,60 voor betaald.
+ erg veel gezellige mensen ontmoet
+ mooie vrouwkes, vooral de Nederlandse (vollop aanwezig) en de Russen (hebben 2 vrienden van me het nog gezellig mee gehad) en de Turkse meid achter de kassa in ons apart hotel niet te vergeten ;)
+ raften was super!!!
+ het was dolle pret met z'n twaalven :p

- 2x een superleuke meid ontmoet maar hadden beide al een vriend :whip:, rest was niks apart (te gemakkelijk):D
- de oneindige bustrip naar de rafting rivier, waarvan het laatste gedeelte een onverhard bergweggetje was (ja ik heb last van wagenziekte :D)
- potje voetbal tegen Turken in de hitte.
- waarom zijn alle britse wijven dik? Vooral als er zoveel in hetzelfde aparthotel zitten is dit geen prettig gezicht :eek:
- digitale camera overleefde het zwembad niet :(
- de drankrekening van het apart hotel :p
- te veel dezelfde eentonige R&B en clubmuziek in de clubs (eigenlijk was de muziek/dj's overal gewoon een drama, maar goed, ik was op vakantie he :) )
- je wordt doodgegooid met alles van Benny Benassi, Tarkan (Dudu) & Underdog Project (Saturday Night/ SummerJam) & Summer Love - Remember
- ik kan gewoon niet bruin worden :D
- de vliegreis terug (ook geen pretje na een nachtje doortrekken)
- we waren met z'n twaalven (heeft ook zeker zijn nadelen)
dj_spare
quote:
Originally posted by Jappio
El arenal, hotel solimar, morgenochtendvroeg om 5.00 vliegen :eyes:

schooier, daar hebben wij ook gezeten vanaf 14-22 juli :D
ambs
Ik ga 3 dagen naar Ibiza! jaja, 3 HELE dagen lol!

8 Aug tot 11, best zielig maar ik ben er tenminste voor Armin Solo en voor Cocoon... En mja, voor de Armin Only ga ik er eigenlijk heen, dus ben ik blij! Verder gewoon beetje genieten van het strand en cafe del mar! Heb er zin in :D
Remy D
80% kans dat ik met de eindfeesten ook op Ibiza ben. :crazy: :eyespop:
BaRTeZ
quote:
Originally posted by Jappio
El arenal, hotel solimar, morgenochtendvroeg om 5.00 vliegen :eyes:

sjezus, had dat ff eerder gezegd man. spare en ik zaten in het zelfde hotel, hadden we ff kunnen meeten!

Misschien heb ik je wel gezien tho :)

(Spare en ik waren trouwens slachtoffer van een vast zittende lift, misschien heb je dat verhaal gehoord :P)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland