return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 
Vakantie Boeken

Jappio
vandaag mn vakantie naar mallorca geboekt! :)
iLLicit
quote:
Originally posted by Roos22
15 augustus zal het net zo duur zijn qua prijzen dan nu denk ik.. Als je in Playa d'en Bossa verblijft zit je bijna naast Bora Bora.. In september wil ik zeker in appartementen Jet bossa/mar zitten. Dat zit naast/voor Bora Bora en je hebt echt niet veel last van geluidsoverlast. En aan de vliegtuigen ga je gewoon wennen.

Have fun!!!

Ik weet zeker dat het in augustus toch wel een stuk duurder zal zijn. De entreeprijzen in ieder geval; die gooien ze altijd lekker omhoog in de drukste periodes. Maar goed, Ibiza is duur en blijft duur, dus daar moet je denk ik maar gewoon rekening mee houden. ;)

Die appartementen Jet Bossa/mar ga ik ook heen dit jaar (26 augustus), lijkt me echt geweldig. Inderdaad vlak bij Bora Bora en vol met jonge mensen dus in ieder geval geen gezeik met geluidsoverlast. Geweldig!!! :D
BaRTeZ
quote:
Originally posted by Jappio
vandaag mn vakantie naar mallorca geboekt! :)

waar & wanneer? :)
Jappio
El arenal, hotel solimar, morgenochtendvroeg om 5.00 vliegen :eyes:
raoel
Mensen, bye bye, ik ga een week met mun lamme ballen naar Marmaris.

Voor diegene die er ook zitten/heen gaan en dit lezen; wij zijn met onze vriendengroep te herkennen aan gele shirtjes met achter op een blauwe bedrukking. Op de bedrukking staan een aantal logo's, daarboven staat "riechels.nl on tour". Eronder staat "marmaris 2004"

Ik ben de kleinste en de dikste :D

Dat het hier maar de hele week mag regenen!!!
TJOW :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland