return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 
Vakantie Boeken

Blik
quote:
Originally posted by Tim81
Vorig jaar op Kreta geweest! Bier is niet extreem duur, alleen voor Heineken betaal je natuurlijk weer te veel ;):D !

Wij zijn niet van die mensen die persé Heineken ofzo moeten drinken, ik vind het zo'n onzin om 3 euro voor een flesje heineken te betalen terwijl je ook een gewoon biertje kan kopen

maar ik ga uit van €2.50 voor een biertje, en dat vind ik aan de prijzige kant. Maargoed, heb ook 1000 euro gereserveerd voor 15 dagen
Yarnie
Ik ga dit jaar naar marmaris, heb vorige week geboekt en vertrek de 6e al, Geloof dat glanis er de 10e komt, dus die kom ik nog wel tegen dan :)
Roos22
Vorig jaar had je op Kreta de feesten van www.flowerz.nl De kaartverkoop daarvan was op Starbeach en het waren best leuke feesten met diverse nederlandse dj's.. Van trance tot hardtrance. Voor zoiets best te doen aangezien er verder op starbeach (waar je in principe de hele dag ligt) alleen maar hardstyle wordt gedraaid :S Kreta is voor my not done geworden aangezien ik vorig jaar werd doo gegooid met hardstyle..bah! Oké ieder zijn ding natuurlijk.. De sfeer is ook steeds aggresiever geworden nadat ik er 3 keer geweest ben..

Nee dit jaar heb ik voor Ibiza gekozen. Ik kom er net vandaan en heb 2 heerlijke weken gehad. De prijs voor de taxi is 5 euro en geef die arme man a.u.b. een fooi. Het eten in de restaurants is goedkoop. Voor 20 euro ben je al klaar. De kannen sangria op het bekende bora bora beach is 15 euro.. (ben nu al aan het afkicken) Voor de rokers onder ons is een pakje marlboro maar 2 euro.
De deurprijzen van clubs zijn allemaal 40 euro (privelege 15 euro TOPTENT) en als je je kaarten in de voorverkoop koopt is het ruim 15 euro goedkoper.
De hele ibiza sfeer heb je gelijk te pakken als je het vliegtuig uitstapt en je gaat maar door daar.. Je kan gewoon niet stoppen.. De eerste week 7 nachten wezen stappen en de 2e week een auto gehuurd en het eiland verkend. Die donderdagavond nog naar Tiesto geweest maar dat was een enorme tegenvaller en dat kwam door meneer Tijs zelf.. Pff sta je dan als die-hard fan.. Zelfs dan kan ik even niks positiefs bedenken. :whip:
Al met Al een topvakantie gehad en in september zijn de eindfeesten waar ik zeker weer heen ga maar dan voor een weekje.. till then.
basvh
leuk verhaaltje roos, ik ga 15 aug dan zal het allemaal wel weer wat duurder zijn. maaar jah boeiend want dat weet je nu eenmaal van te voren.

jammer dat tiesto tegenviel, ik hoop dat ie dan bij mij wat beter draait, want ik verwacht er veel van!

maar bora bora is wel relaxed? volgens mij zit dat vlak bij ons appartement
Roos22
quote:
Originally posted by basvh
leuk verhaaltje roos, ik ga 15 aug dan zal het allemaal wel weer wat duurder zijn. maaar jah boeiend want dat weet je nu eenmaal van te voren.

jammer dat tiesto tegenviel, ik hoop dat ie dan bij mij wat beter draait, want ik verwacht er veel van!

maar bora bora is wel relaxed? volgens mij zit dat vlak bij ons appartement

Ik zou als ik jou was van niks teveel verwachten.. Ik ging er leeg heen en werd helemaal gek toen ik alles zag. Iedereen heeft er zo zijn eigen mening over. Je moet zeker naar Space gaan. Die gaat om 8 uur 's ochtends op en dus voor een afterparty zit je daar goed. Pacha is een mooie tent en voor de wat hardere muziek zit je goed in club Eden. Privelege is een mooie tent lijkt wel een doolhof.

15 augustus zal het net zo duur zijn qua prijzen dan nu denk ik.. Als je in Playa d'en Bossa verblijft zit je bijna naast Bora Bora.. In september wil ik zeker in appartementen Jet bossa/mar zitten. Dat zit naast/voor Bora Bora en je hebt echt niet veel last van geluidsoverlast. En aan de vliegtuigen ga je gewoon wennen.

Have fun!!!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland