|
|
| moogwai |
Wij zitten in Club Selma. Weten alleen niet wat we ervan moeten verwachten, de reacties op dit appartement varieren flink. Maar goed wij zijn wel wat gewend en er schijnt een nieuwe manager te zijn. De ligging is in ieder geval perfect. En dat is toch wel het belangrijkste :)
Ben ook benieuwd naar die Club Areena. Voor de rest zijn er daar toch voornamelijk (dance)cafe's heb ik begrepen. |
|
|
| Blik |
ik ga over 2 weken naar Chersonissos, ben echt benieuwd hoe dat gaat worden. Het gaat volgens mij wel duur worden want ik heb gehoord dat de bierprijs daar onaangenaam hoog is (hoe hoog?:conf: )
maar ik heb er zin an |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by Blik
ik ga over 2 weken naar Chersonissos, ben echt benieuwd hoe dat gaat worden. Het gaat volgens mij wel duur worden want ik heb gehoord dat de bierprijs daar onaangenaam hoog is (hoe hoog?:conf: )
maar ik heb er zin an |
Vorig jaar op Kreta geweest! Bier is niet extreem duur, alleen voor Heineken betaal je natuurlijk weer te veel ;):D ! Uiteraard kan je het zo duur maken als je zelf wil... ga maar eens een hele dag zuipen op Star Beach en dan 's avonds de kroeg weer in... Verwacht in ieder geval geen mega-discotheken aldaar en ook de muziek was niet echt bijzonder (Top40, van hiphop tot Cooldown en Tiesto).
Vorig jaar was er een nieuwe openlucht discotheek (Homus)! Zooo mooi, echt ongelofelijk! Line up was de hele zomer ook prima voor elkaar, met o.a. Sisterbliss, Michel de Hey, Sander Kleinenberg, Hernan Cattaneo, Carl Cox, Jeff Mills, Deep Dish, John Digweed, Armin van Buuren, Ferry Corsten, Jimmy van M, Richie Hawtin, Danny Howells, Sasha, James Zabiela, Dave Seaman, James Holden, Roger Sanchez, Antony Pappa, Satoshi Tomiie, Smokin Jo, Miss Barbara en Kevin Saunderson. :eyes: Entree was rond de 20 euro en er reden gratis bussen vanaf Chersonissos. Helaas waren er op de avonden dat wij waren (o.a. Carl Cox) slechts 250 man, terwijl er zo'n 5000 in kunnen! Toch is het voor de echte dance-liefhebber een must om daar eens te kijken (als ie nog bestaat :conf: )
Ik kwam op de website van Gogo Tours nog wat informatie tegen over Homus http://www.kreta.nl/main.php?id=1:1164
Veel plezier allemaal deze zomer! |
|
|
| TranceFool |
Nou ik vertrek vannacht om 5:15 lekker al naar Kreta :cool:
Ik zeg toedeledokie :D |
|
|
| Tim81 |
Even met wat foto's een indruk wekken van onze vakantie vorig jaar op Kreta...
Star Beach :eyes:
Cocktails en leuke serveerster bij Havana Club ;)
Beachparty :crazy:
 |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|