|
|
| FunkySimon |
| quote: | Originally posted by iLLicit
Ibiza natuurlijk, waar zou je anders heen gaan als TA?
Ga dit jaar al voor de derde keer, en duur is het inderdaad wel, maar dat is het zeker waard! Zo'n super party-sfeer daar op het eiland en natuurlijk fantastisch uitgaan. Tis ook nog eens een supermooi eiland, verleden jaar zijn we rondgereden met een gehuurde jeep, dat was echt fantastisch. |
wat was je vorig jaar kwijt, inc reis en paar goeie parties (schijnen hoog entree te hebben, 40 euro ofzo)
greetz |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik wil ook altijd nog een keer naar de States toe, moet even kijken wanneer ik dat dan doe :)
Maar kaarten voor het EK, heb je al een clubcard dan? Is best moeilijk als je die pas hebt. Ik ga er ook 1 halen, heb ik um alvast voor het WK in Duitsland :D |
Vriend van me is een TeleToeter :D Nee, serieus: een vriend van me heeft wel zo'n supporterskaart en we hopen daarmee kaarten te krijgen. Anders hoop ik het via mijn pa te kunnen regelen, hij werkt bij de ING en is sponsor van het Nederlands Elftal.
Klote dat er maar 23.000 kaarten zijn. |
|
|
| iLLicit |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
wat was je vorig jaar kwijt, inc reis en paar goeie parties (schijnen hoog entree te hebben, 40 euro ofzo)
greetz |
Ja, entree is duur. Ligt er ook aan in welke periode je gaat, in het begin is alles namelijk een stuk goedkoper. Maar ja, in augustus/september is het wel een stuk drukker.
Verder inderdaad zo'n 30-40 euro entree (verleden jaar begin juli), en drank is niet te betalen (8-12 euro).
Maar goed, als je je niet klem zuipt in die tenten en gewoon op je appartement wat drank nuttigt valt het best mee.
Ik was verleden jaar niet al te veel geld kwijt, twee weken geweest en niet iedere avond wezen stappen, appartement zonder eten, was iets van 1000 euro. Maar ik heb het dan ook wel best rustig aan gedaan, dus dat kan altijd nog oplopen. We hadden wel een aanbieding voor het appartement, twee weken voor de prijs van een, dus dat was wel beter.
Het valt dus op zich allemaal wel mee, uitgaan is duur en de rest eigenlijk ook wel, maar het is het zeker waard!
IBIZA RULES!!!
:eyes: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|