|
|
| emre |
In Cherssonissos had je vorige zomer Homus: erg vette openlucht discotheek met Carl Cox, Cattáneo en Kleinenberg toen wij (oa Tim81 en ondergetekende) daar waren! Liep alleen voor geen meter en ik hoorde dat de tent 2 weken na ons vertrek al was gesloten.
Verder was er geloof ik een feest genaamd Flowers, met bekende NL DJ's als Fijneman en Diablo. Volgens mij is Roos22 daar geweest .. dunno for sure :toothless
En ik ga over 25 dagen naar de Dominicaanse Republiek (voor het eerst sinds jaren weer met de familie op vakantie) :toocool: |
|
|
| Dj Lex |
Dat Homus was er twee jaar geleden nog niet.
Dit jaar vooral veel hardstyle op Chersonissos. Ik ga eind juli een bezoekje brengen aan dit geweldige stadje. Zelfde apartement als twee jaar geleden. Als je er bent moet je ook zeker even naar Malia gaan. Lachen met die gekke Engelsen daar. |
|
|
| basvh |
15-22 aug ibiza baby! Woehoe!
en lex ik d8 dat jij naar mallorca ging? we gingen toch nog beach tennissen van ibiza naar mallorca? |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by dj_spare
ik ga over 2 weekjes naar Mallorca toe, lekker chillen op 't strand en zuipen :D :D |
dat is ook mijn plan, alleen nog ff hopen op een mooie last-minute :) |
|
|
| SnuggLe |
Ik moet eerst mijn scriptie afschrijven, maar als dat gedaan is dan wil ik 1,5 maand gaan rondtrekken door Zuid-Amerika met mijn vriendin. Of langer...totdat het geld op is.
Vakantie zit er dit jaar dus niet in. Een paar vrije dagen maybe en wat housefeestjes, thats it. Dus als ik hier wat gefrustreerd overkom: dan is dat de reden ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|