return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 
Vakantie Boeken

basvh
quote:
Originally posted by basd
Plopperdeplop, ziet er niet verkeerd uit.. Maar 50 eurie per persoon per dag voor alleen een appartement :eyes: Da's best veel :)

Maar goed je moet er iets voor over hebben he :)

jah tis zker veel geld. maar mijn-niet-naar-goede-muzie-luisterende-hardstyl-apres-ski-vrienden betaalde vorig jaar zomer 560 euro voor een erg verrot appartement in lloret. En ze moesten nog redelijk ver lopen naar het strand. dan heb ik het toch wel iets beter geregeld d8 ik zo. en zoals je ook al zei, je moet er wat voor over hebben idd.

Maar het wordt waarschijnlijk erg weinig slapen die week! Maar goed dat hoort er nou eenmaal bij
snitz
JIPPIE SNITZ GAAT NAAR IBIZA

(dank u reisleider)

groeten SNITZ (Interne communicatie)
Jappio
morgen naar Val Thorens whoehoeee weg uit dit landje!!
raoel
Voor onze groep is het marmaris geworden.
We zijn nog aan het kijken voor het appartement, dus alle tips zijn welkom!

We gaan van 17 t/m 24 juli, helaas maar 8 dagen, maar dat kon niet anders.
Iemand krijgt pas op vrijdag 16 juli vakantie en iemand anders heeft 26 juli alweer tentamens :(

Maar ook in 8 dagen zal het erg gezellig worden.
Flipper01
quote:
Originally posted by raoel
Voor onze groep is het marmaris geworden.
We zijn nog aan het kijken voor het appartement, dus alle tips zijn welkom!

We gaan van 17 t/m 24 juli, helaas maar 8 dagen, maar dat kon niet anders.
Iemand krijgt pas op vrijdag 16 juli vakantie en iemand anders heeft 26 juli alweer tentamens :(

Maar ook in 8 dagen zal het erg gezellig worden.

Ik heb vorig jaar in app. Maxwell 2 gezeten, ook wel bekend als Illayda Inn .Ik heb geboekt via Hotelplan, wat zo'n beetje het goedkoopst uitkwam.

Je kan het beste in de buurt van het oude centrum zitten. Maxwell II ligt hier op ongeveer 10 a 15 min lopen vandaan. Er is geloof ik ook nog een ander hotel/app wat helemaal dichtbij zit, namelijk vlak bij de Mac Donalds en de Tanzas (supermarkt die 24 uur per dag open is).

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland