return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 
Vakantie Boeken

iLLicit
quote:
Originally posted by visje
hmmm beetje jammer dat er zoveel nederlanders zijn :\ weet iemand een plek waar veel engelse komen?? (altijd leuk die engelse ;P)

Ik weet in ieder geval een plek op de wereld waar zeer weinig Nederlanders komen, maar waar wel zowat half engeland naar toe gaat...

IBIZA!!!
:D
Dj Lex
quote:

hmmm beetje jammer dat er zoveel nederlanders zijn :\ weet iemand een plek waar veel engelse komen?? (altijd leuk die engelse ;P)

Malia op Kreta is zowat een Engelse nederzetting. Die zijn pas gek die Engelsen :D
moogwai
Benidorm is ook nog altijd een van de places to be voor de Engelsen.

Wij zelf zitten nog in overleg, ziet er toch naar uit dat Rimini niet doorgaat, aangezien je daar voor een week of twee weken moet kiezen en dan wordt het lastig :( Marmaris heeft nou de beste papieren en ik heb ook nog geen slechte geluiden daarover gehoort.
Maar zij er ook plekken daar waar GEEN R&B,etc gedraait wordt????
snitz
quote:
Originally posted by iLLicit
Ik weet in ieder geval een plek op de wereld waar zeer weinig Nederlanders komen, maar waar wel zowat half engeland naar toe gaat...

IBIZA!!!
:D

dit jaar zijn er weer 4 nederlanders extra te vinden op ibiza:D
Duke2003
quote:
gemiddelde leeftijd hmmmm, ik schat zo rond de 20, vooral als die italianen komen.

maar ook wel mensen van rond de 17/18? anders voel ik me daar zo jong, ben zelf 17 namelijk :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland