|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Net terug uit Mexico en het was super, ik kan dan ook iedereen aanraden om naar dit land te gaan. Ik zelf zat in Cancun, das errug toeristisch op Amerikanen ingesteld, daardoor was wel alles top geregeld qua kamer, service, alles was schoon en netjes. Ik zelf zat in zo'n all-inclusive resort ( http://www.grancaribereal.com ). en ik wil niet anders meer. Je betaald voor de reis beduidend meer, maar in het land zelf maak je geen drol meer op. Het kleine beetje geld is opgegaan aan wat excursies, taxi's en een paar avonden stappen. |
Wat ben jij ook een ontzettende BOUT gozer zeg :D
Had je mooi even een LADING cd's voor me mee kunnen nemen, ik zat een UUR van je af, maar NEE HOOR!! :whip: /me cries
p.s. ik werk in een all-inclusive...vind het echt zwaar minder!
Geef mij maar een backpackershutje of een hangmat op het strand :)
Ik ga deze zomer - mits het gaat lukken - een weekje of drie/vier naar Stockholm naar onze grote vriend en mede TA-er Stefan (Stevetrance4ever) en ik wil volgende winter graag snowboarden in Canada :)
Ik kan je neit helpen met je Spanje reisjes FunkySimon, never been there, never done that en ik bene r trots op :)
Bram, Namibie wil ik ook graag nog naartoe. Maar mooier dan ZA? NEEEEEEEE :p Wel minder toeristen, en meer wild. Ach, je hebt gelijk, t is ook mooier. En ze brouwen er ERG lekker bier (Windhoek). Ik mee? Of gaan we naar Zuid Amerika :D |
|
|
| visje |
| ik was laatst nog 2 keer in zuid afrika gegaan omdat mn ouders er wonen en was naar dockside gegaan (in kaapstad) best wel leuke tent daar :) beetje oude muziek (ze draaiden een paar liedjes van JEAN :eek: ) Maar wel vet :D |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by visje
ik was laatst nog 2 keer in zuid afrika gegaan omdat mn ouders er wonen en was naar dockside gegaan (in kaapstad) |
DIE naam zocht ik :) Ben er toen ik op studiereis was ook een keer geweest, heb me toen inderdaad prima vermaakt daar.. Was alleen de naam even kwijt.
Ligt wel een stukje buiten de stad, maar goed, de taxi's kosten daar toch geen zak :) |
|
|
| visje |
lol alles kost daar geen zak 10 rand voor een biertje = 1.20 of zo :D
www.docksidesuperclub.com
PVD was er op 5 december..net gemist :( |
|
|
| raoel |
2 Visje:
Blanes;
Ik ben er 2 jaar geleden geweest en heb er een hele goede vakantie gehad. Het is denk ik vergelijkbaar met de overige badplaatsen aan de costa daar: Malgrat en Callela, Lloret is weer een stuk groter.
In Blanes heb je 2 aardige discotheken: Las Vegas en Arena
Verder zijn er nog 2 tenten die zichzelf disco noemen, maar gaan daar niet echt voor door, zeker niet qau muziek. Maar in de andere 2 heb je wel aardige muziek. Tis een mengeling van de top40 dance, R&B en trance/hardstyle.
Dat is volgens mij in elke discotheek zo.
Kijk maar is op mijn site
http://www.riechels.nl
Ga daar naar "vakantie" en je vindt er links naar verslagen en foto's van onze vakanties in Blanes (2002) en Malgrat (2003). |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|