return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 
Vakantie Boeken

Dj Lex
quote:
Originally posted by TranceFool
Wij zijn van plan dit jaar naar Chersonissos te gaan. Iemand daar nog wat tips voor goede appartementen die gunstig liggen en verder goed te doen zijn? of juist afraders?
Alvast bedankt :)

Ik zat in Tina Marina Zanik of zoiets. Klein zwembad, leuke bar, alles Nederlands, dus erg gemakkelijk allemaal. Zowiezo moet je een keuze maken, want de afstand tussen Star beach en het centrum is zo'n 20 minuten. Wij zaten dichtbij het strand, wat ikzelf beter vond, want 's middags liepen we in vrij korte tij naar het strand en 's avonds maakte het niet uit hoe lang je onderweg was, want het was toch wel leuk. Maar dat is dus een keuze, maarnet wat je persoonlijk fijner vind
Flipper01
quote:
Originally posted by raoel
Wij willen met onze vriendengroep waarschijnlijk ook naar Turkije.

Ik heb vooral veel goede verhalen gehoord over Marmaris, een paar andere over Alanya. Bodrum heb ik wel wat over gelezen.
Het maakt me eigenlijk ook niet veel uit welke plaats het wordt, maar je wordt wel door verhalen beïnvloed.

Nu lees ik hier dus dat Flipper01 in zowel Marmaris als Turkije is geweest en dat hij het stappen in Marmaris leuker vond.
Waarom als ik vragen mag?
Wat is er anders in het uitgaansleven?

Met welke reisorganisatie ben je geweest?
Welk appartement of hotel?

Marmaris:
Reisorganisatie: Hotelplan
Appartement: Maxwell 2

Marmaris is een leuk stadje, je moet alleen niet voor het strand komen, dit is namelijk erg klein en niet mooi. Wat je wel kan doen is een dolmus nemen naar Icmeler (voor 1 euro pp) en daar naar het strand gaan.
In Marmaris zijn verschillende stapgelegenheden. In bar-street liggen een aantal openlucht kroegen/discotheken. Je moet echter niet verwachten dat er Dj's als Tiesto, Armin of Ferry zullen draaien. De muziek bestaat vooral uit RMB :whip:
Het voordeel is wel dat er veel keus is qua kroegen/discotheken. Vorig jaar werd er in de Backstreet nog wel eens lekkere trance gedraaid, maar ik heb er ook de bubbeling mix van Flight 643 gehoord :(
Ik ben zelf eigenlijk alleen in het oude centrum geweest, er schijnt ook een nieuw centrum te zijn, alleen zijn daar ook weer veel Engelsen..

Alanya:
Reisorganisatie: Kras
Appartement: Illayda Inn

Alanya heeft een stuk mooier strand dan Marmaris, met name het Kleopatrastrand is erg mooi! Alanya is wat groter en langgerekter dan Marmaris, hierdoor zit je al snel een end van het centrum af. Ik was met 3 vrienden en we namen meestal een taxi naar het centrum, na flink afdingen betaalden we hier ongeveer 7.000.000 lira (€ 4,5) voor. Het uitgaansleven in Alanya bestaat uit een paar grote 'discotheken'. Er wordt echter de hele avond RMB gedraaid.... Alleen aan het eind van de avond werd er een half uurtje hardtrance gedraaid. Je kan naar de openluchtdiscotheek het auditorium gaan, hier wordt het vanaf een uur of 3 goed druk en de muziek is daar best goed! Je betaald alleen wel entree (ik weet zo niet meer hoeveel). [foto's Alanya]

Al met al is het een lastige keuze, persoonlijk vond ik Marmaris leuker. Als je hierheen gaat moet je wel opletten dat je in de buurt van het oude centrum komt te zitten. Reisorganisaties als Gogo-tours, Sunweb, Hotelplan en Olympia reizen waren vorig jaar de goedkoopste aanbieders geloof ik.
Wil je naar Alanya, dan kan je het beste aan het Kleopatrastrand zitten.
snitz
quote:
Originally posted by Flipper01
Reisorganisatie: Kras

wheheh bas ge komt um ok overal tegen:D :D :D
basvh
quote:
Originally posted by snitz
wheheh bas ge komt um ok overal tegen:D :D :D

jah mensen van TA, vooral met kras stervakantie op vakantie gaan. Des te groter oud-nieuw feestje hebben snitz en ik.
snitz
quote:
Originally posted by basvh
jah mensen van TA, vooral met kras stervakantie op vakantie gaan. Des te groter oud-nieuw feestje hebben snitz en ik.

misschien vraagt dochter kras me dan mee naar de bios

:D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland