|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
heeft iemand ervaring met zomervakantie in turkije?
geen doe vakantie maar vooral zon en uitgaan |
Ik ben vorig jaar twee weken met vriendin in Marmaris geweest en 1 week met vrienden in Alanya.
Marmaris vond ik trouwens leuker qua stappen.
Turkije is echt zoveel goedkoper dan Spanje, alleen al de reis is vele euro's goedkoper. De drank in Turkije is in discotheken ongeveer vergelijkbaar met NL. Als je in een winkeltje wat drank haalt kan je voor ongeveer 30 euro 50 halve liters halen :p
Het grote nadeel is dat de muziek in Turkije echt tig jaren achterloopt (dit was ook wel in veel kroegen in Kreta). Wil je alleen stappen en voor de muziek gaan, boek dan een superdure reis naar Ibiza of de Spaanse costa. Stel je niet al te veel eisen hieromtrent, ga dan lekker naar Turkije! |
|
|
| Dj Lex |
Ik was vorig jaar in een plaatsje in de buurt van Bodrum op vakantie geweest. Ikzelf vond het niet zo qua uitgaan daar en vond het ook nog niet echt toeristisch, waar ik mee bedoel dat er maar weinig mensen waren van onze eigen leeftijd. Plus ik vond je had daar een soort van feestboot en een grote open club en dat viel ook een btje tegen. Wel veel barretjes, maar daar moet je ook van houden.
Misschien komt het ook wel doordat we het jaar daarvoor in Chersonissos waren, dat was namelijk de leukste vakantie ooit :) |
|
|
| raoel |
Wij willen met onze vriendengroep waarschijnlijk ook naar Turkije.
Ik heb vooral veel goede verhalen gehoord over Marmaris, een paar andere over Alanya. Bodrum heb ik wel wat over gelezen.
Het maakt me eigenlijk ook niet veel uit welke plaats het wordt, maar je wordt wel door verhalen beïnvloed.
Nu lees ik hier dus dat Flipper01 in zowel Marmaris als Turkije is geweest en dat hij het stappen in Marmaris leuker vond.
Waarom als ik vragen mag?
Wat is er anders in het uitgaansleven?
Met welke reisorganisatie ben je geweest?
Welk appartement of hotel? |
|
|
| Jappio |
mwhehe net echt een superdeal geregeld;
met 2 personen volgende week vrijdag een week naar val thorens, in een 6 persoonsappartement met tv, afwasmachine, keuken, 2 badkamers, jacuzzi, balkon; busreis en 7 daagse skipas
appartement ligt in het centrum en aan de piste
en dat allemaal voor 1/3e van de oorspronkelijke prijs: 279 euro
whoehoeeee :D |
|
|
| FunkySimon |
| quote: | Originally posted by Jappio
mwhehe net echt een superdeal geregeld;
met 2 personen volgende week vrijdag een week naar val thorens, in een 6 persoonsappartement met tv, afwasmachine, keuken, 2 badkamers, jacuzzi, balkon; busreis en 7 daagse skipas
appartement ligt in het centrum en aan de piste
en dat allemaal voor 1/3e van de oorspronkelijke prijs: 279 euro
whoehoeeee :D |
mazzelaar hoe heb je dat kunnen regelen dan?
have fun ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|