|
|
| FunkySimon |
heeft iemand ervaring met zomervakantie in turkije?
geen doe vakantie maar vooral zon en uitgaan |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
is voor zowel een doevakantie als een lekkere-lambalvakantie aan te raden! |
|
|
| iLLicit |
Ja, vakanties in Turkije zijn fantastisch! Verleden jaar met 2 vrienden naar Alanya geweest, echt supermooi daar en lekker stappen kun je er ook. We zaten in een hotel op een berg, prachtig uitzicht over zee, maar wel weer een stukje lopen naar het centrum.
Turkije is trouwens best duur, ik was echt ongelooflijk veel geld kwijt, maar het is zeker wel de moeite waard.
:D |
|
|
| basvh |
humm jah turkije is lastig. het probleem met turkye is dat het nog niet echt duidelijk waar je een goede zuip vakantie kan houden. Als je spanje zegt zeg ja lloret, salou. Turkye is dat wat moeilijker. Maar uit verhalen weet ik dat alanya heel goed kan zijn. Goedkoop zuipen en 1000 keer zo goede hotels als in spanje waar ze 1000 zo duur zijn
Zelf ben ik regelmatig in Marmeris geweest. Onze boot ligt daar en als we dus in de haven liggen dan ga ik ff stappen. In marmaris heb je eigenlijk 2 stap gedeelte.
1 bar street. Heel oud straat met openlucht discos
2 ....... ben ff de naam kwijt maar heeft ook een naam, zijn meer indoor discos onder hotels. Iets meer engelse, iets minder klasse.
in bar street zijn de openlucht discos heel vet. relekst in de buitenlucht dansen op turkse club/groove muziek en trance. Heeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel vreselijk mooi oost europese dames (nee geen hoeren. Discotheken zijn heel erg stijlvol.
1e verdieping tafels, verhoging op begane grond met chill out lig zakken. Staan tafel en barkrukken op bagane grond en een heerlijk ruime dansvloer in het midden
Ook redelijk volwassen publiek. Maar dit was in het voorzeizoen. Half juni. In het hoogseizoen zullen wel weer de gebruikelijke hollandse feestgangers daarheen gaan. Of het een voordeel is weet ik niet. Ook weet ik niet hoe de muziek is in het hoogseizoen als er veel hollanders zijn.
Het drinken en eten kost dus 3 keer niks in turkye. Maar wat je wel moet weten is dat als je over de boulevard er allemaal van die turkse gasten je naar binnen staan te lokken. Ga je daar niet aan irriteren, draai je hoofd niet om, en ga geen opmerkingen maken (ze kunnen toch allemaal nederlands). Als iemand je naar binnen lokt en je hebt er geen zin in zeg dat dan en zeg dat je morgen komt. maar als je dan komt dat je dan wel 20% korting wil. Idd ding op alles af, zelfs op je restaurant rekening.
Maar ik vind de turken zeeeeeeeeeer gastvrij. 100000 keer zo gastvrij als de spanjaarden. Als ik om 9 uur sochtends trek heb in biefstuk en ik ga in restaurent waar ze op dat moment ontbijt serveren en ik zeg dat ik over half uur een biefstuk wil, dan staat er over een half uur een biefstuk.
trouwens de turksen vrouwen zijn daar best wel mooi!!! veel beter dan die boendoeken met snorren hiero. |
|
|
| FunkySimon |
ja alanya schijnt goed te zijn.
ben op zoek naar hotel of appartement met all in waardoor je dan niet meer je eten hoeft te kopen enzo.
maar voor de rest is het uitgaan wel leuk daar? ook redelijk muziek en leuke mensen, ben van plan rond july te gaan |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|