|
|
| djcresto |
over zo'n lijsten kan je eindeloos discussieren maar uiteindelijk heeft iedereen toch een iets andere smaak.
En as the rush comes vind ik zeker een terechte winnaar. Het was zeker de meest gehypte plaat, zeker imo één van de beste, met goeie mixen. Nu misschien een beetje overplayed maar dan ligt dan eigenlijk aan ons want we blijven er nr luisteren. |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
jups kvind da cresto gelijk heeft... ik herinner mij de eerste dagen dat die plaat te horen was, en werkelijk IEDEREEN liep der zot van.... dan effe later kwam die armin remix en weer iedereen die spontaan begon klaar te komen.
Ok we hebben ze misschien wat (te) veel gehoord maar dat komt nu eenmaal doordat het zo'n goeie plaat is. Zeker een terechte nummer één. Nummer twee is trouwens ook heel terecht. Nuja er zijn zoveel platen die der terecht instaan :) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Miss Z
I like it! :D en zeker als het zo mooi gezongen is! :D |
Ik zou zeggen, laat het woord DUB rustig tot je doordringen :p
In die Signum DUB van Soul Deep wordt er niet gezongen :)
Over lijsten kun je idd blijven discussieren, maar Heal moest er zeker er in, North Pole moest veel hoger en Sincere moest op 1 :toothless |
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Ik zou zeggen, laat het woord DUB rustig tot je doordringen :p
In die Signum DUB van Soul Deep wordt er niet gezongen :) |
haha kheb het niet over de dub hè! :D kheb het over de mooie vocals :p |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Miss Z
haha kheb het niet over de dub hè! :D kheb het over de mooie vocals :p |
vind om een of andere reden die vocals er niet bij gaan ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|