|
|
| [BE]FusioN`-- |
Bon, ff zeggen wat mijn 'plan' is (enkele beta's weten er al van).
Ik heb effe terug een aantal mailtjes verstuurd naar busmaatschappijen (vanwie ik nog geen reactie heb gekregen) ivm een bus voor sensation white. De bedoeling zou zijn om met een hoop beta's bijeen te komen op een centraal punt (brussel of whatever, eenders welk groot station waar veel treinen naar rijden, dus gent of antwerpen is voor mijn part ook goed), en zo samen met de bus naar sensation te gaan, daar te feesten, en 's ochtends met dezelfde bus terug in dat station afgezet te worden zodat iedereen met de trein terug naar huis kan.
Dit omdat met de auto gaan eigenlijk nogal zwaar is (zolang rijden na zo zwaar feesten, ik denk ni dat veel 'normale' mensen (dus niet ei :P) dat kunnen zonder al te veel risico).
Wat zijn de voordelen?
- het is veiliger/makkelijker dan met de auto en je moet niet gaan zoeken voor parkeerplaats enzo, je wordt gewoon voor sensation afgezet.
- het zal waarschijnlijk goedkoper worden dan met de trein (ticket brussel - amsterdam retour was iets van een 38 euro) en alweer het gemak van voor de deur afgezet te worden (geen gedoe met bussen of metro of whatever)
- je kan op de weg terug toch al een paar uurtjes slapen
- onderweg wordt het zowiezo fun met de BETA's (en eventueel vrienden en vriendinnen van).
Wat zijn de nadelen?
- het moet allemaal georganiseerd worden. Dit wil ik gerust op mij nemen als ik nog van één iemand hulp kan krijgen (en niet iemand die het na een week voor bekeken houdt). Echt heel veel organisatie is er niet aan, maar toch...
- alles moet op voorhand betaald worden (ik kan onmogelijk bus enzo gaan voorschieten) dus je moet van lang tevoren weten of je meegaat of niet. Niet dat dat écht een probleem is want je moet toch je tickets kopen, maar kom.
- je moet naar het station van vertrek reizen, maar anders moet je helemaal naar nederland, dus zo erg zal dat ook wel niet zijn :)
Wat wil ik concreet weten?
-Wie interesse heeft (ECHT interesse, dus niet mensen van 'ik wil wel gaan maar kheb geen geld'). Mensen, hierbij wil ik echt wel verzoeken om een serieus volwassen houding. Indien je zeker bent of bijna zeker dat je niet mee kan, zeg dan aub niet dat je meegaat, maar wacht af. Ik begin er op tijd aan opdat mensen nog tijd genoeg zouden hebben om te sparen of whatever (sensation is duur, punt) dus dat kan ook niet echt meespelen denk ik, tenzij je het geld er gewoon niet voor over hebt.
-Welke vertrekplaats jullie voorkeur geniet. Hou hier wel rekening mee dat het een beetje centraal moet liggen. Er zullen altijd wel mensen ver moeten reizen om die vertrekplaats te halen, maar ga nu bvb niet oostende voorstellen (de eerste die nu voor de grap oostende zegt mag niet mee :P)
Waarom moet ik dit weten?
-Omdat ik wil kunnen inschatten wat voor bus we zouden nodig hebben. Ik zou geen bus huren met 50 plaatsen als er maar 20 mensen zouden meegaan. De bedoeling is ook om de prijs wat te drukken, anders kunnen we even goed met de trein gaan ofzo.
Wie mag er mee?
-In principe iedereen die hierover hoort. Ik heb er geen idee van hoe snel zo'n bus vol zou geraken eerlijkgezegd, maar 'k zou het liefst toch (jaja ik denk optimistisch, ongetwijfeld té optimistisch) bij één bus houden, dus ik heb liefst enkel beta's en vrienden van beta's (en nu hoop ik dat jullie niet allemaal 15 vrienden hebben die graag mee willen)
Dit is zowat alles wat er momenteel in mij opkomt. Geef maar comments, is dit een goed idee, niet haalbaar, enz...?
FusioN BusTourS © :D
*updated*
Willen tot nu toe mee:
-FusioN (+2 vrienden tot nu toe)
-tor8024
-mister michel
-pooley
-oblivion
-miss z
-eagle
-emmabiatch
-teknasia
Totaal: 11 |
|
|
| Pumaz |
| Is Sensation niet een beetje ver weg in de tijd? |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
Sensation is idd pas begin juli. Da's idd nog een half jaar, maar vooraleer iedereen zeker weet of hij/zij meegaat zijn we weer twee maanden verder. Vooraleer ik dan de bus gereserveerd heb en iedereen zijn geld daarvoor heb ontvangen zijn we weer een eind verder. Ge snapt ook dat dat moet gebeuren VOOR de tickets (ik schat eind april - begin mei) worden verkocht zodat mensen die hun ticket kopen ZEKER zijn dat ze mee kunnen en ni opt laatste moment zelf voor vervoer gaan moeten zorgen.
En dit alles is dan nog es ALS alles 'vlotjes' verloopt. Bovendien heb ik nie veel zin om tijdens mijn examens/blok alles te gaan lopen regelen in mei/juni. |
|
|
| tor8024 |
vind ik wel een goed idee, maar dit jaar viel Sensation midden in de examens, dus als dit in 2004 opnieuw het geval is, mag je mij van de lijst schrappen. anders zie ik dat best wel zitten!
voor Sensation White uiteraard. :D |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
| Sensation White is in 2004 op 3 of 4 juli |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|