|
|
| staz |
framtidens spelare har massa slots där man stoppar i sim korts liknande grejer o på varje litet kort är en låt eller ett par stkn,
*drömmer vidare* men nåt i den stilen lär det bli :) |
|
|
| Pjox |
| Jag har ju i och för sig aldrig mixat själv men jag tycker det ser mycket roligare ut att hålla på me vinyl. Ser lite heftigare ut också :p Så jag hoppas att det inte dör ut.. fast nån gång kommer det väl ta slut. Fast det är väl inte så snart.. fast amn vet aldrig |
|
|
| cviper |
| quote: | Originally posted by staz
framtidens spelare har massa slots där man stoppar i sim korts liknande grejer o på varje litet kort är en låt eller ett par stkn,
*drömmer vidare* men nåt i den stilen lär det bli :) |

256 MB på det lilla kortet :D Återstår bara för nån å uppfinna en kompatibel spelare ;)
Bildkvaliteten suger för att bilden är tagen med den halvtaskiga kameran som finns i mobiler... |
|
|
| DJ_Laszlo |
De där SmartCard, MemoryStick och allt vad de heter finns med 1024 meggs minne också...mycket möjligt att det finns även mer. Idag kostar de ganska mycket om du vill upp i de siffrorna, men det är bara en tidsfråga innan de är nere på en hundralapp stycket.
Och på 1024 megg får du ju plats i runda slängar 100 minuter med okomprimerad musik i 44kHz.
Pioneers CDJ-1000 kan ju som bekant redan läsa MemorySticks.
Men personligen hoppas jag att det aldrig går så långt att man ska behöva springa runt med ett par plastfickor som innehåller några minneskort med 4000 timmar musik i innefickan till spelningarna. |
|
|
| Amnezia |
det där me minneskort visa dom i pioneers monter på LLB mässan....verkar jäkligt smidigt, typ redo å köra direkt å allt.....
cdj1000 e riktigt bra faktiskt.....men håller fort fhårt på vinyl:p
samma som technon finns det inte mkt bra house, breakbeat osv på cd..
tycker hela grejen me å ha en duktig dj försvinner lite om man ska stå med en dator å pilla...:rolleyes: allt går å göra lättare me datorer....cd e väl oxå lite så fast inte lika mkt...såg flera mixerbord på llb som man kunde ställa in så mixa dom själva.....kul
:p fick väl då å då justera för detva inte alltid det lät bra fast det var i takt enligt tekniken:rolleyes: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|