return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
Monday Bay Lucia Cruise Mixed CD!!!

Dj P.A!
Hej alla trancefreaks!

Då är det dags för min andra Trancekryssning. Förra kryssningen Dj:ade jag ihop en CD skvia till mina kompisar som blev mycket uppskattad av både dem och en del annat folk. Eftersom det blev sådan succé förra gången så slår jag på stort och kör en skvia även denna gång men att alla som är intresserade kan få köpa ett ex billigt. Vore superkul om den del åtminstone ville provlyssna lite. Tror inte att ni kommer att ångra er.....

Jag har Dj.at i drygt 12 år och min stil är Progressive och Uplifting Trance. Skivan håller hög kvalitet såväl ljudmässigt som mixmässigt(om jag får säga det själv) och den innéhåller det allra senaste inom Trance. Den passar alldeles utmärkt att ha till förfesten på kryssningen i hytterna. Priset kommer att vara 50 kr för att få det att gå någorlunda jämt upp.

Alla Ni som är intreserade av att ha en perfekt skiva att förfesta till skriv ner erat mobil nummer här (eller skicka ett mail med erat mobil nummer till dj_pa74@hotmail.com ) så att jag vet ungefär hur många kopior jag skall göra. Så fort jag sedan har fått mitt hyttnummer så SMS:ar jag det till era mobiltelefoner. Det går naturligtvis även bra att komma till hytten och provlyssna innan.

Jag har redan skivomslag färdiga. Men eftersom jag inte har någon hemsida på nätet så kan jag inte få in dem här (tror jag...) Dock kommer tracklist på mixen här nedan.

Väl mött och hoppas på många svar och att alla får en superkul kryssning.

Dj P.A!

01 ST JOHN & LOCUST – MIND CIRCLES(PASSIVA REMIX)
02 OCEANLAB & JUSTINE SUISSA – SATELITE
(MARKUS SCHULZ COLDHARBOUR MIX)
03 SARAH MCLAHAN – FALLEN(GABRIEL & DRESDEN REMIX)
04 PETER MARTIN–THE PERFECT WAVE(CHEESE IN A CAN DUB)
05 SPACE BROTHERS – ONE MORE CHANCE
(DURRANT & RILEY REMIX)
06 GABRIEL & DRESDEN PRESENTS MOTORCYCLE
- AS THE RUSH COMES(ABOVE & BEYOND REMIX)
07 ARMIN VAN BUUREN & JUSTINE SUISSA
- BURNED WITH DESIRE(RISING STAR REMIX)
08 REYSAN KHAN – SHIATSU(2 PLAYERS REMIX)
09 RE-LOCATE – WATERFALL
10 SCOTT BOND & SOLAR STONE – NAKED ANGEL
11 RIO KLEIN – FEARLESS(PUSH REMIX)
12 OCTAGEN & ARIZONA – PROFUND
13 THE AMBUSH - ACAPULCO
DJ_Laszlo
eeh...har du fått någon tillstånd från artiserna för att sälja denna kompilationen? :rolleyes:

Annars slänger jag mer än gärna ihop en mix...

GRATIS dessutom...det är ju jul för fan :)
mellow pleasure
Kan man på ngt sätt få inför skaffa en av dessa mixar på ngt sätt. Ska ju inte själv på kryssen men kan man beställa en via post eller ngt sånt !!
Mvh Mellow Pleasure
Dj P.A!
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
eeh...har du fått någon tillstånd från artiserna för att sälja denna kompilationen? :rolleyes:

Annars slänger jag mer än gärna ihop en mix...

GRATIS dessutom...det är ju jul för fan :)

Klart att jag inte har tillstånd. Själklart så är jag inte ute efter att tjäna pengar. Jag gjorde skivorna gratis till mina kompisar sist. Dock är det ju inte helt gratis att köpa in skivor samt att göra omslag med mera. Och skulle det vara många som vill ha så är det kanske inte så kul att ge bort t.ex 30 st skivor inklusive skivomslag. Men det går att disskutera ifall att du tycker att 50 spänn är för mycket.
Amplifire
Så länge man lägger ut en gratis mix på nätet tycker jag det är ok, även om det är olagligt. Sånt här däremot, tycker jag inte är särskilt smart eller rätt. Om du nu inte vill tjäna pengar, sälj då skiten till självkostandspris - vilket troligen kan bli runt 5-10 kronor. Annars, släpp den fri. Bara min åsikt...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden