|
|
| Amplifire |
| Ska man gå efter tracklisten ser det ut att vara en ren mp3-mix i ASOT-anda, inte så originell men inte nödvändigtvis dålig. Kunde man ladda ner den gratis skulle jag inte tveka, men att betala pengar för det känns ju inte helt rätt. Ur promotion-synpunkt tror jag det är betydligt bättre att slänga upp den på nätet och spara cd-skivorna till olika promoters, radiokanaler och liknande. Kul idé med en skiva tillägnad kryssningen dock, det blir nog röj! ;) |
|
|
| Dj P.A! |
| quote: | Originally posted by Amplifire
Ska man gå efter tracklisten ser det ut att vara en ren mp3-mix i ASOT-anda, inte så originell men inte nödvändigtvis dålig. Kunde man ladda ner den gratis skulle jag inte tveka, men att betala pengar för det känns ju inte helt rätt. Ur promotion-synpunkt tror jag det är betydligt bättre att slänga upp den på nätet och spara cd-skivorna till olika promoters, radiokanaler och liknande. Kul idé med en skiva tillägnad kryssningen dock, det blir nog röj! ;) |
Mixen är INTE gjord i datorn i olika mp3 program. Att mixa så anser jag är mer eller mindre fusk. Dock är många låtar från CD-R skivor. Men många Djs använder ju idag CD-R Skivor i sina sets så det är ju helt normalt. När det gäller ASOT så stämmer det. Det finns en låt som jag har hämtat från en radiospelning och sedan redigerat bort en del för att inte få med snack. Anledningen till detta är helt enkelt p.g.a Request från en kompis som bara ville ha med Oceanlab - Satelite och eftersom det inte har släpps ännu på skiva så gjorde jag på detta sätt - håller med om att det kanske är lite oäkta just i det fallet. Men vad gör man inte för sina polare?
:toocool:
Skall bli himla kul med denna kryssning dock. Är mycket intresserad av att se vad Scott Bond har att erbjuda. |
|
|
| Amplifire |
| Jag menade inte att du mixat i datorn, ledsen om det framstod så. Inte heller meningen att låta negativ om din mix, vilket jag genom att läsa det jag skrev förut förstår att jag kanske gjort. Sorry for that, rock on! Angående kryssningen tror jag att man kan se fram emot toppenset av både Bond, Hardwick och framförallt John Askew! Synd att jag inte kan följa med bara, jäkla jobb. :( |
|
|
| Dj P.A! |
Jaha, då är man tillbaka då efter en minst sagt lyckad kryssning. Vet inte vad man skall börja riktigt. Alla mina skivor är slut. (jag har inte tagit en enda krona för någon av dem). Dock är jag hyfsat nöjd med de folk som har fått dem. Både Scott Bond liskom Matt Hardvick och John Askew besitter numera ett exemplar av Silja Trance 2. Snackade en hel del med alla tre och de var riktigt schysta faktiskt. Dock lite neg att John Askew frågade om jag hade kokain. Sånt skit skall man inte hålla på med. Dessutom hade 2 av tjejerna som reste i mitt sällskap gjort tröjor med Dj P.A på - som ju inte gjorde det svårare att få några som ville ha skivorna. Så ett stort tack till er tjejer (med perukerna). Bl a så skall Johnny Boy från monday bar ha fått något ex. Så johnny om du läser detta och gillar mina skivor. Tveka inte att höra av dig till mig. Och tack alla andra för en underbar kryssning och tack framförallt Scott Bond för den underbara spelningen (främst första timmen) och sist men inte minst TACK ARMIN VAN BUUREN FÖR ATT DU KOMMMER TILL SVERIGE!!!!!! WOW!!!
/DJ P.A! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|