return to tranceaddict

PGone/Seven

Puuhis
Jaahas postaus ei sitten ottanut toimiakseen..
Puuhis
Kyseessä on verkostomarkkinointia käyttävä "yritys" nimeltä Seven, joka toimii PGone liittymän jakelijana. Kaupungilla pyörii pukuihin pukeuteuneita nuoria myyjiä jotka kauppaavat aloituspaketteja (Biznez-Kit) ja liittymiä. Liittymä on 'tottakai' Suomen halvin ja mm. ilmaisia puheluita toisiin PGone liittymiin ja "tulee mullistamaan" koko kansan.
Aloituspaketin ostamalla(joka maksaa 610e) sinusta tulee jälleenmyyjä. Aloituspaketti sisältää franching-sopimuksen ja jotain myyntimateriaalia, joka oikeuttaa sinut myymään aloituspaketteja ja liittymiä. Ensimmäinen tavoitteesi on saada myytyä 2 tai 3 aloituspakettia kavereillesi, ja auttaa heitä myymään aloituspaketteja taas heidän kavereilleen jne. joista saat sitten provikkaa ja osakkeita. Eli tavoite on rakentaa alapuolellesi myyntiverkosto, jotka myyvät liittymiä (joista saa taas sitä proviikkaa). Kyseessä on "pyramidi"konsepti.

Tähän astiset yrityksen lupaukset ovat olleet pelkkiä tyhjiä lupauksia ja kusetusta kuten sopimus Radiolinjan kanssa. Joudut joka puolivuosittain maksamaan vielä 200euroa aktivoitumismaksua ym. pieniä kuluja jotka kertyvät lopulta suuriksi.

Itse olin muutama päivä takaperin myyntipuheen uhrina, mutta homma haiskahti kusetukselta kun luvattiin "tienaat rahaa tekemättä melkein mitään kunhan ostat tämän biznes-kitin!" ym. bulltiä.

Kokemuksia/mielipiteitä?

Ja anteeksi jos olin epäselvä ;)
Mr.Mystery
Kusetusta kaikki tyynni.

Pari kaveria on yrittänyt ottaa asiasta selvää ja joka kerta kun ovat kysyneet niin liittymät alkavat toimia "ihan parin viikon sisällä".

Mitään ei ole tapahtunut.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland