|
|
| Trancemaster2k |
si vous voulez savoir comment les TA-Fr ont vecu la soirée :
http://www.tranceaddict.com/forums/...40&pagenumber=4 ;)
Le VersuZ est un club vraiment bien, comme on aimerait en voir en France. Mais par contre le fait d'accpeter autant de monde peut etre très très dangeureux. :nervous: |
|
|
| ak-qsd |
tiesto was wel ok, daar niet van, maar laten we één zaak duidelijk stellen: dit was niet meer 'op zijn sardientjes', neen: dit was 'op zijn pneumatische perswals'
dit is me vooral bijgebleven:
* het opgedroogde bloed op het hemd van een buitenwipper
* de levenslust wegzuigende kutzooi die mijn trommenvliezen vervuilde zo tussen 01.00 en 02.00
* de mensen aan de ingang met die hopeloze 'ik wil binnen'-blik en mijn 'ik BEN binnen'-blik
*de smaak van andermans gel in mijn mond (jaja, zo gezellig was het daar!)
*de kotsende puber in de toiletten die op 1 meter van de pompbak stond, maar toch liever op de grond kotste, tot groot ongenoegen van de poetsvrouw
en nog iets: aan al die pipo's daar langs de zijkant van de ground-level: als het je niet aanstaat wat je hoort, je evenveel wil feesten als een plant die net ontdekt heeft dat het leven zinloos is omdat je toch op de mesthoop gaat eindigen, als je zintuiglijke waarneming gelijk is aan die van een koe die staat te staren naar een voorbijrijdende trein... GA DAN VERDOMME NAAR HUIS EN GEEF DE ANDEREN PLAATS OM TE FEESTEN!
en aan stadsbestuur Hasselt: hef dat pokkebelachelijke sluitingsuur van de Grenslandhallen eens op ipv te luisteren naar dat stelletje kapitalistische honden aan de kanaalkom (jaja... je weet wel: de versuz en de atmoz) |
|
|
| cyberia |
| leek mij er wel een leuke boel te zijn,so wanted to be there maja...bether luck next time |
|
|
| Meltos |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Anyway, ligt het aan mij of zag Tiesto er nog gay-er alsanders uit metzijn roze hemd?
|
He he :)
Dacht in't begin ok, allé had'em nu geen ander kleur kunne kiezen, ma toen ff wa terug gedacht en toen dat'em me zijn platform na beneden kwam had'em e licht gekleurd hemd aan, dus ff na boven gekeken en inderdaad net boven (voor) het podium, hinge van die mooie "ROZE" lampe :rolleyes: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|