|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Original
u2 - with or without you
Ik heb daar is een keer een trance of house mix van gehoord op dance departement maar nooit teruggevonden... hij klonk wel goed voor zover ik het me kan herinneren. |
Dat is U2 - With or Without you (Sultan & Miche's remix) Dies is zeker vet!! Alleen kan het never nooit niet aan het orgineel tippen!! |
|
|
| Tim81 |
| Ik denk dat het voor een progressive DJ (en of dat nou Sander Kleinenberg, John Digweed, Sasha of iemand anders is) een hele mooie uitdaging zou zijn om iets te gaan doen met de muziek van Ennio Morricone. Deze legendarische producer (o.a. bekend van filmmuziek Once upon a time in the west) staat bekend om zijn dromerige en melancholieke muziek. Wanneer dit door een top-DJ (met respect) wordt geremixed dan zou dit de perfecte muziek voor de donkere en koude winterdagen kunnen opleveren..... |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by Remy D
Dat is U2 - With or Without you (Sultan & Miche's remix) Dies is zeker vet!! Alleen kan het never nooit niet aan het orgineel tippen!! |
True,true...
En er is r nog 1 ergens ,weet ff de naam nie maar ik als diehard U2 fan heb ze geloof ik allemaal wel gehoord.
En sjah,een nummer van U2 remixen is ook geen catpies ofcuz,anders wasset er wel vaker een poging gedaan.
Het is al snel "heilschennis" en eigenlijk alleen de ferry corsten remix van newyearsday rocked the pan uit.
En dan doel ik op degene die zo rare is dat ie zelfs op mp3 hard to find is.
Mastertrack!! |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Donna
True,true...
En er is r nog 1 ergens ,weet ff de naam nie maar ik als diehard U2 fan heb ze geloof ik allemaal wel gehoord.
En sjah,een nummer van U2 remixen is ook geen catpies ofcuz,anders wasset er wel vaker een poging gedaan.
Het is al snel "heilschennis" en eigenlijk alleen de ferry corsten remix van newyearsday rocked the pan uit.
En dan doel ik op degene die zo rare is dat ie zelfs op mp3 hard to find is.
Mastertrack!! |
Die is ook heel goed maar ik moet zeggen dat de
U2 - Staring at the sun (Brothers in Rhytem club mix)
ook erggggg goed is. In mijn ogen de beste u2 remix tot nu toe gemaakt en zelfs wel 1 van de betere nummers aller tijden!! Hij zou in mijn top 30 aller tijden staan. :) |
|
|
| FunkySimon |
der schijnen TA'ers op impulz gevraagd te hebben aan Dave Dresden een remix te maken van een nummer in deze thread en hij zei dat ie een bootleg zou maken ervan...
had iemand dit al genoemd? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|