return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
TA's CS kväll?

ShyTrance
quote:
Originally posted by RebeL9
LOL! Påstår du att QW är tyngre än CS? :)
QW är ju mycket äldre än CS. Och Q3 har också bra mycket smidigare motor än CS. Förstår inte vad du pratar om.

Det är väl mer en smaksak, om man vill spela CS,Q3 eller UT. Jag föredrar att spela CS för att jag tycket att det är roligare, kanske några av dem andra här också tycker ?
Endre
quote:
LOL! Påstår du att QW är tyngre än CS? :)
QW är ju mycket äldre än CS. Och Q3 har också bra mycket smidigare motor än CS. Förstår inte vad du pratar om.

nja, syftade mer på UT.
Xo|oX
quote:
Originally posted by Zliten
Håller med till 100 % Vi kör 1.5 isåfall.. 1.6 med skölden är för mycket för min hjärna :eyespop:

plus att man med 1.6 måste ha med den där jäkla fjärten... eller va d ångan? äh sak samma, skit e d iaf :mad:

:p :p :p :p :p :p
RebeL9
quote:
Originally posted by ShyTrance
Det är väl mer en smaksak, om man vill spela CS,Q3 eller UT. Jag föredrar att spela CS för att jag tycket att det är roligare, kanske några av dem andra här också tycker ?

finns inget spel någonsin som kommer klå QW när det kommer till underhållningsvärde. :)
dbl
quote:
finns inget spel någonsin som kommer klå QW när det kommer till underhållningsvärde. :)

som shytrance sa... det e en smaksak...

vilket betyder att jag inte håller med dig över huvudtaget ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden