|
|
| [BE]FusioN`-- |
Bon, vandaag dus naar 2dance geweest in mechelen en mij serieus uitgeleefd ;)
Kwamen daar nog maar binnen en dieje mens kwam ons direct vriendelijk toegelopen om de winkel zowa uit te leggen (waar ge wa kunt vinden enzovoorts). Nada we twee seconden aant zoeken waren kwam hij ons al iets te drinken aanbieden (tot twee keer toe), da had ik echt nog nooit ergens meegemaakt eerlijkgezegd.
Nuja da zoeken in de winkel was vrij moeilijk... delen zijn gesorteerd per label, de nieuwste platen vind je achteraan tegen de muur, maar de rest moet ge dus gaan zoeken in enorm veel bakken, alles door elkaar. Op zich ni zo'n probleem zou ge denken, ma dan is er natuurlijk het pittige detail dat er zo'n 10 000 platen (prolly meer) staan dusja.
Na toch wel zo'n kleine 4 uur mijzelf bezig gehouden te hebben had ik uiteindelijk 8 platen in mijn handen :)
* Luis Paris - Icantation (remixes: Ferry Corsten,...)
* Delerium - Truly (remixes: signum, brother brown, wise buddah, infusion)
* Delerium - Underwater (remixes: above & beyond, hydrogen rockers)
* Coast 2 Coast - Home (original, tiesto remix, 5am remix)
* Modulation - Spirits (remixes: slushnik luna remix, cosmicman remix)
* Faithless - Tarantula (Rollo & Sister Bliss Big mix, Rollo & Sister Bliss Funky As F*** Mix, Hiver & Hammer remix, Tiesto remix)
* Sonic Inc - Taste Of Summer (Fire & Ice Vital Remix, original mix)
* Midway - Inca
Verder nog wa grappige dingen tegengekomen... een heel hardcore label (voodoo ofzo als ik mij ni vergis), vol platen gemaakt door 'Mike D', beter bekend als Dirk Dierickx :p
Was heel leuk, een aanrader voor iedereen (kleine tien minuutjes stappen van het station van Mechelen). |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
Bon, vandaag dus naar 2dance geweest in mechelen en mij serieus uitgeleefd ;)
Kwamen daar nog maar binnen en dieje mens kwam ons direct vriendelijk toegelopen om de winkel zowa uit te leggen (waar ge wa kunt vinden enzovoorts). Nada we twee seconden aant zoeken waren kwam hij ons al iets te drinken aanbieden (tot twee keer toe), da had ik echt nog nooit ergens meegemaakt eerlijkgezegd.
Nuja da zoeken in de winkel was vrij moeilijk... delen zijn gesorteerd per label, de nieuwste platen vind je achteraan tegen de muur, maar de rest moet ge dus gaan zoeken in enorm veel bakken, alles door elkaar. Op zich ni zo'n probleem zou ge denken, ma dan is er natuurlijk het pittige detail dat er zo'n 10 000 platen (prolly meer) staan dusja.
Na toch wel zo'n kleine 4 uur mijzelf bezig gehouden te hebben had ik uiteindelijk 8 platen in mijn handen :)
* Luis Paris - Icantation (remixes: Ferry Corsten,...)
* Delerium - Truly (remixes: signum, brother brown, wise buddah, infusion)
* Delerium - Underwater (remixes: above & beyond, hydrogen rockers)
* Coast 2 Coast - Home (original, tiesto remix, 5am remix)
* Faithless - Tarantula (Rollo & Sister Bliss Big mix, Rollo & Sister Bliss Funky As F*** Mix, Hiver & Hammer remix, Tiesto remix)
* Sonic Inc - Taste Of Summer (Fire & Ice Vital Remix, original mix)
* Midway - Inca
Verder nog wa grappige dingen tegengekomen... een heel hardcore label (voodoo ofzo als ik mij ni vergis), vol platen gemaakt door 'Mike D', beter bekend als Dirk Dierickx :p
Was heel leuk, een aanrader voor iedereen (kleine tien minuutjes stappen van het station van Mechelen). |
Ik herken mij in u verhaal. voor die service die ge daar in mechelen krijgt alleen al is de moeite, ne vreed vriendeleke mens :). Maar ge moet der inderdaad een paar uur rondlopen eer ge alles weet liggen. Als ge eens in mechelen moet zijn, moet ge zeker eens binnenspringen. |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
|
:tongue2 drool |
|
|
| Tiger777 |
die komen ze morgen leveren :)
Samen met:
Avb - Burned with desire (the remixes)
Ferry corsten - Rock your body
;) |
|
|
| pooley |
| Kga morgen naar brussel en misschien ook is naar Mechelen maar kweet het nog ni goed. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|