return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 
Knomaden - nu i SWETA-version

knomaden
Hej!

Efter att ha träffat några sköna filurer jag känner från framförallt TC och till viss del från t.nu (där jag huserat tidigare under samma alias), så bestämde jag mig och tog steget att även öka mitt onlineliv till TA he he.

Orkidea får väl skyllas på då, Fokused...

Men innan jag säger så mycket mer (jag återkommer med presentation i Svenska Folket-tråden efter helgen, lite buzy annars just nu...typ...öh just nu?? Skulle det vara ett undantag? Gaaah...ett liv i minst 130 BPM...) så skulle jag säga "najs 2B here"!

Och fet kram till alla som stompade till Orkidea i fredags! Det var fett...jag lägger in lite diverse kommentarer om det och säger bara en sak, att träffas offline after party och lägga av några garv med Mindshooter, Steve, Aendy, Staz och Amplifire ex vis när vi kom på nya Göteborgsgruppen "Ace of Airbase", och Steve tjatade om "Swedish Meatballs", gör ju bara att jag var tvungen att ta klivet in hit ha ha. Och det var obetalbart att se Envio få hybris och låta det vara supersvårt för stackars Tapio H att försöka spela samtidigt som Envio hängde över Orkidea när finnen hade ett diplomatiskt leende när Envio fick "fyllehybris"...eller var det bara så att han var berörd av solen, så het som han var över låten? "Touched by the sun", äh ni fattar...SWETAs är ju smarta, typ.

Nu till arbetet!

10 4 over and out.

Peace,
Anders

PS. Kolla snart webbloggen när jag postar i Orkideatråden, efter helgen, då har jag scannat in omslaget där han signade sin CD, http://onamission.typepad.com ;) DS.
Kongo_kim
välkommen
ShyTrance
välkommen!
SWE_TRANCE
Välkommen, du kommer garanterat att trivas!
jofawe
whoohooo .. ytterligare en växjö-bo (och framför allt en oam prins av högsta kvalié!)

Jag har precis gjort mig till rätta här på SWETA, och måste säga att jag faktist trivs :)

Hoppas du kommer göra samma sak ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden