|
|
| mjz |
| A. jezper är mycket mer trance än antiloop, och det behövs lite mer trance i beskrivningen... :) |
|
|
| MojjMojj |
| B. som sagt Antiloop är ett större ansikte utåt även fast de inte haft ngn "hit" under de senaste året.. hehe. |
|
|
| Glorie |
jag vet inte vad man ska kalla antiloops musik riktigt.. nån som har en bra beskrivning? de körde då inte nån trance när ja hörde dem på reaktor i göteborg 2001 och inte körde de nån trance när de spelade på Oscars i sundsvall förra veckan heller.
In my mind och alla hits ni snackar om, var ju mer dance än trance tycker jag i alla fall. :p
airbase producerar trance och är mer aktuell < |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
jag vet inte vad man ska kalla antiloops musik riktigt.. nån som har en bra beskrivning? de körde då inte nån trance när ja hörde dem på reaktor i göteborg 2001 och inte körde de nån trance när de spelade på Oscars i sundsvall förra veckan heller.
In my mind och alla hits ni snackar om, var ju mer dance än trance tycker jag i alla fall. :p
airbase producerar trance och är mer aktuell < |
exakt.. airbase e mer trance än vad antiloop e... dem producerar ju en hel del annat... o som glorie sa så klassar jag ju också deras hit som typ in my mind som mer dance än trance. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by dbl
exakt.. airbase e mer trance än vad antiloop e... dem producerar ju en hel del annat... o som glorie sa så klassar jag ju också deras hit som typ in my mind som mer dance än trance. | De e fan sant ! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|