return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 
forum description: del två

JayBee
quote:
Originally posted by RebeL9
mitt fel att jag är ultrademokratisk? :P
omogen kan du vara själv. jag sa bara vad jag tyckte. verkar som att alla måste tycka precis lika för att ni ska bli nöjda.
och än en gång. Nej jag vill inte ha Airbase med i namnet. Det vill inte majoriteten av röstarna som ni alla kan se. Ändå har han lyckats smyga sig in på något vis.
demokratin har ju vunnit.

alternativ 1, låt 49% bli missnöjda
alternativ 2, låt 51% bli missnödja
alternativ 3, (ha med båda dj namnen) 95% nöjda och någon enstaka som ex rebel9 missnöjd

alternativ 3 är bästa valet för alla och därmed demokratiskt vunnit.

Gate 42
quote:
Originally posted by n0bben-
airbase borde va med.. han är ju en känd svensk producent. tror nog att väldigt många "icke-svenskar" tänker på honom i första hand när någon frågar om en svensk producent. vare sig man gillar honom eller inte. Han har hjälp till att placera sverige på kartan. god natt.

Precis. I min mening är väl han den artisten som gjort att världen fått upp ögonen för melodisk trance från Sverige. Men smaken är ju som baken och det är trist att se hur folk ska bråka om hans namn ska få va med eller inte.

Nu är det i alla fall klart så vi behöver inte bråka vidare om det... (värför skriver jag detta då... vet inte jag är hemma och är sjuk och har inget bättre för mig)
ScuL
quote:
Originally posted by Gate 42
Precis. I min mening är väl han den artisten som gjort att världen fått upp ögonen för melodisk trance från Sverige. Men smaken är ju som baken och det är trist att se hur folk ska bråka om hans namn ska få va med eller inte.

Nu är det i alla fall klart så vi behöver inte bråka vidare om det... (värför skriver jag detta då... vet inte jag är hemma och är sjuk och har inget bättre för mig)

du med? hmm
jag har influensa :eek:
SWE_TRANCE
Håller faktiskt med RebeL9 i att om det sker omröstning så ska ju den självklart följas efter resultatet. Och ser man på just denna omröstningen så handlade ju den om Antiloop ELLER Airbase :)
Ganska onödigt att ens starta en poll om man ändå väljer att ta med båda enligt mig..
Men nu tycker jag inte vi ska börja jiddra över detta...
Tror de flesta kan leva med vår Forum description!

cheers!
RebeL9
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Håller faktiskt med RebeL9 i att om det sker omröstning så ska ju den självklart följas efter resultatet. Och ser man på just denna omröstningen så handlade ju den om Antiloop ELLER Airbase :)
Ganska onödigt att ens starta en poll om man ändå väljer att ta med båda enligt mig..
Men nu tycker jag inte vi ska börja jiddra över detta...
Tror de flesta kan leva med vår Forum description!

cheers!

förstod inte heller varför det ens skapades en poll om man ändå inte ska följa dess utgång. lite väl mycket hyckleri

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden