|
|
| dbl |
| wooooooooooot... det har redan ändrats :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by RebeL9
Jag måste klaga. Struntar i hur mycket smisk jag får.
Ta en titt på alternativen och ni ser vilket som leder men ändå har ni inte valt det alternativet.
Det spelar ju ingen roll hur jämt det är. Ett val är ett val. Det vinnande partiet vinner. Det kvittar väl om moderaterna har 49% i ett val och Socialdemokraterna 51%. Ändå är det socialdemokraterna som får makten i 4 år framöver. Har ni glömt bort det?
Sorgligt att se att demokratin inte fungerar på det här forumet. Det hade jag inte väntat mig. |
jag kan inte tro mina ögon. vi snackar inget politikerval precis.. vi snackar om att bestämma en beskrivning över forumet. spela roland ffs!!!! jag trodde vi var som ett gäng polare här och polare borde ju kunna kompromissa med varandra? men alla är inte av samma åsikt, det har jag ju fått erfara.
herrregud säger jag bara :eyespop: larvigt att klaga hade airbase-alternativet vunnit med 18749 röster hade jag ändå inte brytt mig i om antiloop stod me..
och kom inte och snacka om att det är en principfråga.. det är omoget, kort och gott. |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by RebeL9
Jag måste klaga. Struntar i hur mycket smisk jag får.
Ta en titt på alternativen och ni ser vilket som leder men ändå har ni inte valt det alternativet.
Det spelar ju ingen roll hur jämt det är. Ett val är ett val. Det vinnande partiet vinner. Det kvittar väl om moderaterna har 49% i ett val och Socialdemokraterna 51%. Ändå är det socialdemokraterna som får makten i 4 år framöver. Har ni glömt bort det?
Sorgligt att se att demokratin inte fungerar på det här forumet. Det hade jag inte väntat mig. |
och går sossarna och moderaterna ihop och bildar en koalitionsregering efter valet så kvittar det fullständigt hur folk röstade... |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by Glorie
jag kan inte tro mina ögon. vi snackar inget politikerval precis.. vi snackar om att bestämma en beskrivning över forumet. spela roland ffs!!!! jag trodde vi var som ett gäng polare här och polare borde ju kunna kompromissa med varandra? men alla är inte av samma åsikt, det har jag ju fått erfara.
herrregud säger jag bara :eyespop: larvigt att klaga hade airbase-alternativet vunnit med 18749 röster hade jag ändå inte brytt mig i om antiloop stod me..
och kom inte och snacka om att det är en principfråga.. det är omoget, kort och gott. |
mitt fel att jag är ultrademokratisk? :P
omogen kan du vara själv. jag sa bara vad jag tyckte. verkar som att alla måste tycka precis lika för att ni ska bli nöjda.
och än en gång. Nej jag vill inte ha Airbase med i namnet. Det vill inte majoriteten av röstarna som ni alla kan se. Ändå har han lyckats smyga sig in på något vis. |
|
|
| n0bben- |
| airbase borde va med.. han är ju en känd svensk producent. tror nog att väldigt många "icke-svenskar" tänker på honom i första hand när någon frågar om en svensk producent. vare sig man gillar honom eller inte. Han har hjälp till att placera sverige på kartan. god natt. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|