return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 
forum description: del två

Glorie
nån som vill ha spank? :rolleyes: :stongue:
Mario_GX
vet ej om ni tycker som jag...men ja tycker att miranda ska vara med, de flesta i värlgen har hört talas om miranda :) tycker inte att vi ska frysa ut henne för hon är en kvinne ;) hehe
Nyx
Jo, Miranda hade förtjänat en plats i beskrivningen. Gnocchi är ju trots allt en av de bästa svenska produktionerna genom tiderna!

Hade jag fått bestämma hade beskrivningen sett lite annorlunda ut :rolleyes: men det ser bättre ut än innan!
mjz
snitsigt! :)

kanske man inte ska säga nåt mer om man inte vill bli offer för karate i ögat...
RebeL9
Jag måste klaga. Struntar i hur mycket smisk jag får.
Ta en titt på alternativen och ni ser vilket som leder men ändå har ni inte valt det alternativet.
Det spelar ju ingen roll hur jämt det är. Ett val är ett val. Det vinnande partiet vinner. Det kvittar väl om moderaterna har 49% i ett val och Socialdemokraterna 51%. Ändå är det socialdemokraterna som får makten i 4 år framöver. Har ni glömt bort det?
Sorgligt att se att demokratin inte fungerar på det här forumet. Det hade jag inte väntat mig.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden