|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by mellow pleasure
In my Face !! Sorry att denna tråd kom upp och det var inte för sakens skull utan bara för jag inte visste. Så nu vet jag och detta betyder att om jag kunde skulle tråden tas bort. Men nu kan jag inte detta så den får väl falla i glömska istället. Hoppas ni har över seende med frågan. Svaren har kommit så nu är jag nöjd!
Mvh en skämsig Mellow Pleasure !! |
Öhh... tar du illa upp? Vi försöker inte på något visa sätta dig på plats, inte någonstans har du blivit kritiserad för denna tråden... däremot blev du kritiserad när du började prata om att ta bort den. Läs alla inlägg igen och för guds skull gå inte i taket när vi inte tjafsat med dig... vänta med det till om vi skulle börja tjafsa med dig... |
|
|
| mellow pleasure |
| quote: | Originally posted by Aendy
Öhh... tar du illa upp? Vi försöker inte på något visa sätta dig på plats, inte någonstans har du blivit kritiserad för denna tråden... däremot blev du kritiserad när du började prata om att ta bort den. Läs alla inlägg igen och för guds skull gå inte i taket när vi inte tjafsat med dig... vänta med det till om vi skulle börja tjafsa med dig... | Tar absolut inte illa upp. Tyckte bara själv att den var lite onödig. Än en gång så tackar jag för alla svar osv. Så ngn sur djävel är jag inte !
Bjuder härmed upp till dans !
Danny Tenaglia, Pershoot, Steve Lawler, Terry Lee Brown Jr - House Session |
|
|
| tobo99 |
| inte alls onödig, finns säkert andra nya som undrar samma sak |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|