return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
forum description

AC.
quote:
Originally posted by RebeL9
Home of Adam Beyer, Antiloop, Volvo, IKEA and great blonde babes

mitt förslag :)

helt på Rebels linje. Menar inget illa men bort med Airbase och Eenvio i namnet så är jag "game"

Utan att direkt ha någon anledning så ser jag heldre Beyer och Antiloop som de artisterna som får "representera" vårat forum på TA

Om någon dessutom skulle finna "great blond babes" stötande så varför inte bara byta ut det till meatballs.

ingen röst kommer läggas av mig på de förslag som finns nu.
Vill dock säga ett bra intiativ av Scul!
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by AC.
helt på Rebels linje. Menar inget illa men bort med Airbase och Eenvio i namnet så är jag "game"

Utan att direkt ha någon anledning så ser jag heldre Beyer och Antiloop som de artisterna som får "representera" vårat forum på TA

Om någon dessutom skulle finna "great blond babes" stötande så varför inte bara byta ut det till meatballs.

ingen röst kommer läggas av mig på de förslag som finns nu.
Vill dock säga ett bra intiativ av Scul!

Du (ni) har faktiskt en poäng i det ni säger.

edit: Jag förstår dock inte varför folk skulle ta illa upp om vi nämner våra vackra tjejer. Blondes kan ses som en generalisering, men jag ser absolut inget fel på "tons of beautiful girls".

Jag menar - där finns absolut inget som säger att damerna inte är vackra på övriga ställen på denna planet - det säger bara att våra är desto vackrare. Något vi borde vara stolta över :)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Du (ni) har faktiskt en poäng i det ni säger.

edit: Jag förstår dock inte varför folk skulle ta illa upp om vi nämner våra vackra tjejer. Blondes kan ses som en generalisering, men jag ser absolut inget fel på "tons of beautiful girls".

Jag menar - där finns absolut inget som säger att damerna inte är vackra på övriga ställen på denna planet - det säger bara att våra är desto vackrare. Något vi borde vara stolta över :)

Jag tycker det låter väldigt pojkigt a´la pubertet :toothless

"Swedish meatballs" = Så det heter ofta utomlands... annars räcker det med IKEA. Måste ju inte va en uppsats.

Byta ut Airbase mot Antiloop... fine by me :)
SWE_TRANCE
Det finns ju delade uppfattningar om huruvida köttbullar verkligen är svenskt...:rolleyes:
dbl
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Det finns ju delade uppfattningar om huruvida köttbullar verkligen är svenskt...:rolleyes:

klart det e svenskt.... annars skulle ju det va kul med swedish meatballs från typ japan... :haha: :tongue3 :crazy: :tongue2

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden