return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 
suomi trancen nykytila!

thomas
suomitrancea muuten kutsutaan maailmalla saunatranceksi :haha:
mkuisma
Itse olen tehnyt viimeaikoina kovasti töitä sen eteen että suomikuviotkin lähtisi pyörimään.. Olen jutellut esim BMG:n kanssa noiden Joof juttujen julkaisemisesta CD:llä suomessa, mutta viesti on aina sama: "Jos löytyy radio ystävällinen cross-overimpi biisi, niin kiinnostaa". Toisinsanoen, jos ylex tai kiss ei ota soittoon niin ei ole mahdollisuuksia.

Mutta kun olen tehnyt itselleni semmoisen lupauksen, etten muuta tyyliäni kenenkään takia, niin on vaan pakko odottaa että radioiden maku muuttuu.. Kaikki singlet on kyllä postitettu ylexille, mutta soittolistalle ei ole vielä päässyt. "Orion" voitti kerran rytmibarometrin ja se onkin suurin saavutus suomessa tähän asti. Saas nähdä miten "AR52 - Enigma" pärjää ensi viikolla!

On vaan hassua että ylex soittaa darudea vaikka soundi ei ole sen hellempää kuin omakaan, eikä noissa villen biiseissä nyt niin kamalasti vokaaliakaan ole ollut. Tosiasia on varmaan että tuommoista musiikkia saa radioihin vain darude, koska kyseessä on darude. Jossain vaiheessa esim Slusnik Luna ja pari muutakin artistia saivat ex-mafian listalle biisejään sen takia, että oli jotain menestystä ulkomailla. Näyttää siltä tämä ei kai enää ole kriteerinä..

Me ollaan kyllä tabin kanssa nyt päätetty julkaista itse omat jutut CD:llä suomessa, pienimuotoisesti mutta kuitenkin.. Asiasta lisää lähitulevaisuudessa ;)
Mr.Mystery
quote:
Originally posted by mkuisma

Me ollaan kyllä tabin kanssa nyt päätetty julkaista itse omat jutut CD:llä suomessa, pienimuotoisesti mutta kuitenkin.. Asiasta lisää lähitulevaisuudessa ;)

Onko toi ihan omakustannehomma vai meinaatteko löytää jonkun labelin?
...vai kenties pistää jopa oman puljun pystyyn?
GrimReaper
quote:
Originally posted by mkuisma

Kuulostaa hyvalta, eipa sitten muuta kuin odottelemaan jahka joskus saisin cd-hyllyyn myos enemman suomitrancea!! :eyes: Onnea matkaan!
Puuhis
Pahus! Enigmaa saakin Streetistä vasta 26. tammikuuta 2004, 8.12. sijaan :( *klik* Mutta peukkuja Miikalle ja muille Suomi-artisteille! Täällä on varma Suomitrancen tukija. :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland