return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 
Sales <o/

eieregooie
quote:
Originally posted by basd
Hebben er nog mensen zin om a.s. zaterdag mee te gaan of ga ik in mijn eentje kijken wat er voor moois te halen valt?

Dat zit er voor mij nie in Bas :( Alhoewel ik zaterdagmiddag wel ff in Be ben ook, maar denk dat ik er geen tijd voor heb...
basd
Bedankt voor de tip JP, heb nog net effe tijd om dat te regelen :)

En da's jammer Ei, wat brengt je dan naar Belgie? Je gaat me toch niet vertellen dat je er voor de lol naartoe gaat :p Andere keer beter dan maar!
eieregooie
Miss Z weer naar huis brengen... maar dat zal wel op het laatste moment zijn en ik moet om 18:00 gewoon weer werken hier hehe... Vinnet ook wel jammer Bas, volgende keer beter, wil toch wel weer een keertje naar Antwerpen :)
basd
Ah kijk, die classified informatie over jou en Miss Z had ik dus nog niet :)

Als je nog een keer kan voor eind januari (en niet in de kerstvakantie) zou het leuk zijn, daarna woon ik 'gewoon' weer in Nederland en dan zal het denk ik nog wel een tijdje duren voor ik weer in Antwerpen ben..
basd
Tering wat een hoop troep daar zeg :)

Gelukkig nog wel een paar oude trance- en progressiveplaatjes kunnen vinden (niet dat ik dat veel draai maar voor een euro per stuk ga je ze niet laten liggen :) )

Roger Goode - In the beginning
VDM - Deflection EP (met No Hesitation)
Coast 2 Coast - Home
Cape Town - Stringrizer
Summer Madness - Planet Rio
Alibi - Eternity (Thrillseekers & Vank remix) (denk ik, er staat alleen Armind 010 op nl.)
Mash Up feat. Marcella Woods - Beautiful (JDS Ray of Light remix)

Gelukkig had de USA Import meer platen van mijn smaak, en heb ik daar nog even wat lekkere techno kunnen aanschaffen :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium