|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Miss Z
hmm stond hier niet toen ff NEDERLANDER ??? :conf:
|
NEE dat stond er niet :p
ONtopic (ja u leest het goed dames en here)
Mja goed van armada i guess maar niks kan tippen aan vinyl imo |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Mja goed van armada i guess maar niks kan tippen aan vinyl imo |
Spijtig genoeg :/
En met cd's draaien is nog altijd "not done" :/ |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Dear Ei
fok off
yours truly
mistah eagOl ;)
|
Ok meneer Egel :)
Beetje "prikkelbaar"? :haha:
:p |
|
|
| Pumaz |
Kijk he mensen, stop eens met hijacken in deze thread, of beter nog in HEEL ONS FORUM (daar is die van holland toch voor?) :p
The whole point van deze thread was om de mensen zonder tt's erop te wijzen dat ze binnenkort trance zullen uitbrengen op cd-single (of trance dan commercieel word kan me geen rotte hollander schelen...)
Als je wil beginnen draaien zit er bijna niks anders op dan veel geld afdokken voor de materiaal+vinyls, maar er zijn nu eenmaal mensen die gewoon naar trance willen luisteren in de living, op hun kamer, in de auto enz en totaal geen interesse hebben in dj worden... en tenzij je zo'n nieuw vestaxske koopt (wat ik afraad btw) was het niet zo gemakkelijk, tot nu... |
|
|
| eieregooie |
Ok, ff ONtopic dan... (ik kan het wel hehe)
Trance op CD single is niets nieuws hoor, alleen in de gewone winkel kom je het niet tegen... Lost Language bijvoorbeeld had volgens mij van alle releases ook CD singles die je gewoon kon bestellen op hun site... En wat dacht je van promo's? Kijk maar naar de mp3's, er komen er steeds meer promo's van CDR zoals dat heet, omdat het gewoon VEEL goedkoper is om CDtjes te maken dan om een beperkte oplage vinyl voor promo's te laten persen...
En ja, het draaien met CD's komt ook steeds meer... Welke behoorlijke club heeft er nou niet van die leuke Pioneer (toch?) CD spelers staan? Als je een beetje grote DJ boekt zal je wel moeten, want anders kunnen ze hun nieuwste tracks niet draaien.
Ik zit er zelf ook aan te denken om CDspelers te kopen over een tijdje, en dan voornamelijk om mp3's te branden die nog niet uit zijn op vinyl, zodat je ze toch kan draaien he... En natuurlijk voor wanneer ik ook promo's ga krijgen op CD :p Maarja, wanneer ze op vinyl uitkomen zal ik ze toch ook wel kopen he... Tis een verslaving :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|