|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Tiger777
ja, wij zijn allemaal saaie mensen die debateren over de efficientie van het overheidssysteem... Sorry.. :confused: |
Ah, dan doe ik mee. Ben aan het afstuderen op de prestatiecontracten die ze gaan invoeren bij de Hollandse Politie. Om de efficientie en effectiviteit te verhogen.
Is wel een probleem, want die prestatiecontracten werken niet. Er zijn teveel perverse effecten, oa het gaming. Per 1 januari 2004 moeten ze gaan werken.
Check Lipsky's "Street Level Bureaucracy" uit 1980. Wel een goed standaardwerk wat heel veel raakvlak heeft met de hedendaagse overheid. Een street level bureaucrat is een uitvoerende ambtenaar die veel in contact komt met burgers (clienten) en veel discretionaire ruimte heeft. Wil je de effecientie verbeteren zul je bij hen moeten beginnen...denk je niet? Maar dan kom je veel problemen tegen!
;P :p |
|
|
| SnuggLe |
 |
|
|
| Tiger777 |
| papa, ben jij dat? |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
|
Ik vraag mij nog steeds af waar deze foto oorspronkelijk getrokken werd... |
|
|
| eieregooie |
hahaha... Als ik al snode plannen had m.b.t. forumoorlogen dan was het met de Nederlanders en de Belgen samen TEGEN die Engelsen haha...
En aangezien Snuggle gta nummer zoveel is mogen die Duitsers ook nog wel mee doen :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|