|
|
| [BE]FusioN`-- |
Zoals ik in de andere thread al vroeg: wat gaan de mensen doen van oud naar nieuw?
Ikzelf DENK da'k naar de nacht ga in de brabanthallen hier in Leuven, bij gebrek aan iets beters... TMF Megadance here we come, whahaha :stongue:
Anywayz, the booze will make things right :crazy: |
|
|
| pooley |
be-ta need threads dude
Ik heb ook pas examens in Januari, maar 4 op 2 weken.
Nieuwjaar, samen met ons jeugdhuis, vanaf 18.30 beginnen eten (apperitif, hapjes, tafelen via traiteur ... soep (zelf) + koud buffet dus en dan desert).
Tkost 50€ elk jaar, eten + all you can drink van wijn tot cola lemon tot water of breezer...
Tegen 11-11.30 tafels allemaal opzij en muziek opengooien en tkan beginnen.
Tis gewoon ne grote groep (40-60) man samen, iedereen kent mekaar en tis fun en zuipen...
Meestal gaan die feestjes door tot 4-5-6 uur, maar als er in de 'markthal' (feestzaal, waar 800-1500 man komt, paar km verder) iets te doen valt ist met den bus daarheen tegen 3u
Enigste nadeel, alternatieve en domme ambiance muziek zowel in onze zaal als in die andere zaal...
Ooit zal ik eens een nieuwjaar vieren met zwaar uit te gaan op men favoriete muziek (vb. eerst dinerke, dan vertrekken en feesten tot s morgens vroeg op trance)
Naja, we shall see |
|
|
| Pumaz |
| Ik moet zoals de voorbije 2 jaar met neven en nichten naar een saaie muziekfeestje gaan die godskitchen noemt |
|
|
| pooley |
YOU GOT TO BE KIDDING !!!
grootmoedereskitchen of echt THE godskitchen ? :/
!
i!i!!i |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by pooley
YOU GOT TO BE KIDDING !!!
grootmoedereskitchen of echt THE godskitchen ? :/
!
i!i!!i |
lol
Misschien het hele verhaal uitleggen, maar niet geschokt worden he.
Mijn volledige naam is Philip Cunningham, en ik woon sinds 9 jaar in Belgie, ook al ben ik vanaf mijn geboorte Belg (alsook Ier en Engelsman)
Ik woonde in Lichfield, een kleine stad juist buiten Birmingham, waar de meeste van mijn Engelse familie woont. Elk jaar gaan wij verscheidene keer naar Engeland, en terwijl mijn ouders met mijn nonkels en tantes naar een restaurant gaan, vertrekken wij naar een of andere club (Godskitchen ligt op 300m en daarmee gaan we het meest naar daar:D)
Als er nog vragen zijn, stel maar gerust... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|