|
|
| Meltoz |
Tsjonge, da heeft ze echt mooi voor elkaar gekregen en dan nog al die feestjes der bij, klasse :eyes: :eyes:
Morge m'n laaste se, en heb der zo hard GEEEEEEEN zin meer in... :( 20 meerkeuzevragen, was da nu voor e examen, tsss... :rolleyes: Hoop da'k morge e heel goe gevoel heb :tongue2 :p
edit @ Jasp: afwas was toch te goei gedaan he jonge ;) :D :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Meltoz
edit @ Jasp: afwas was toch te goei gedaan he jonge ;) :D :p |
Zwijg me ervan! :nervous:
Net nu had ons moeder de worsten in de pan laten aanbranden en de melk laten overkoken, ik heb serieeeuuuus mogen schrobben!! :whip:
Dat de verbouwingen maar rap compleet zijn zodat het afwasmachien terug geïnstalleerd kan worden... |
|
|
| Phortastic |
Congratz emma ;)
Ik weet al 2 resultaten van mij.
Informatica module a: 12/20
Informatica module b: 12/20
De rest weet ik pas woensdag. Maar ik schat 2 herexamen.
1 ben ik al zeker van van de vorige examens in januari, en ik heb 1 slecht examen nu gemaakt.
Mja is beter als vorig jaar want toen had ik bekans alles herexamen :p |
|
|
| Nyah |
Gedaan!!! :D Eindelijk!
Vandaag mondeling Engels gehad: viel wel goed mee :)
Dalek nog een afspraak met mijn promotor van mijn thesis en dan kan ik eindelijk eens relaxen/slapen :happy2:
Nog veel succes aan iedereen die nog bezig is of nog moet beginnen (denk bv aan Freezel en Buoyant). Doe t goed ;) |
|
|
| pooley |
Proficiat Emma
en \o/ voor al die dat gedaan hebben !
geniet van de vakantie alhoewel dat er nog geen zon is hier in dees rotland :/ |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|