|
|
| Mister_Michel |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Bij ons zijn ze al 2 maanden aan het verbouwen, eergisteren de laatste muur uitgebroken en uitgeslepen om 8u 's morgens...probeer dan maar is te studeren, of te slapen...:sadgreen: |
Ok je wint :p
Btw je sig :D |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Morgen Macro-Economie, het vak dat mij vorig jaar de das heeft omgedaan...en ik ben is benieuwd voor nu, want het is écht wel moeilijke kost, zelfs na een week studeren... |
Heb da als laatste examen op de 25ste..:( Wa hedde gelle daarbij gezien?
Hoe is't trouwens geweest? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Heb da als laatste examen op de 25ste..:( Wa hedde gelle daarbij gezien?
Hoe is't trouwens geweest? |
Hmm, redelijk, maar niet echt goed...
Het zal erom spannen, en het zal er vooral afhangen van hoe streng ze verbetert...
En wat we gezien hebben:
Vraag- en aanbodzijde van de markt, daar wat functies en curves bij, evenwichtsvorming met IS, LM en BP curves, macro-economische politiek en daarbij wisselkoersen enzo, een stukje over inflatie enzo,...
Veel succes in ieder geval! :) |
|
|
| Zehra |
waarom heb ik gisteren zoveeeeeeeeeel uren op mijn theorie geleerd terwijl hij er vandaag toch niks van heeft gevraagd? :rolleyes:
Internationale Marketing dus... De opleiding die ik nog wou gaan doen na mijn studies... :sadgreen:
De vragen hadden bijna niks te maken met theorie en je moest zelf dingen verzinnen (das letterlijk wa de prof zei). :whip: Maar ik heb toch overal wat kunnen zeveren. :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Zehra
Maar ik heb toch overal wat kunnen zeveren. :toothless |
Z's specialiteit...
:p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|