|
|
| Wildfir3 |
Ok ik heb hierjust de malsjans en sjans van mijn leven tegelijkertijd gehad!
1. ik kom, zoals altijd, om 13.30 toe voor mijn examen. Enkel op zaterdag wijkt dit af van ons schema (8u30 's ochtends dan). Mis dus. vandaag was ons examen blijkbaar om 8u30, jooooooooy
2. ik ga op zoek naar mijne 'mentor', aan wie ge moet melden dat ge een examen ni meedoet. Ik kom onderweg mijne docent van engels (waar ik vandaag examen van had) tegen en ik leg het hem uit, dussssss mocht ik nu snel ff het examen maken. wiiiii :D |
|
|
| Wildfir3 |
Bon straks examen assembler, kheb er geeeeeeeen goed gevoel over, maar dat heb ik over geen enkel examen (behalve engels dan eergisteren en we weten hoe het afgelopen is ;)).
Nuja, als ik vandaag faal dan wordt de rest van mijn examens normaalgezien een makkie, maar dan wordt mijn tweede zit des te zwaarder, dus toch nog ff snel zwaar beginnen blokken.
Wish me luck! :p |
|
|
| pooley |
Filosofie hier :/ Op ne zaterdag.
Wish me luck, tot de 2de macht |
|
|
| Mister_Michel |
| Ik moet wiskunde (mijn belangerijkst vak) blokken vant weekend. Schitterend moment om zware privé-problemen te krijgen niet? :rolleyes: |
|
|
| pooley |
Viel wel mee , denk ik of jaja viel mee, hoop ik
ach wtf #@|
wodka here I come |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|