|
|
| Gladius |
ik zal het maar hier posten, heb geen zin om der een nieuwe thread voor aan te maken.
Ik moet voor m'n mondeling frans een 8tal minuten over iets komen babbelen dat mij interesseert, en natuurlijk dacht ik direct aan trance. Spijtiggenoeg ben ik nog niet echt veel tegengekomen dat ik kan gebruiken (meeste besprekingen zijn veel te lang). Ik dacht mij misschien op deze link te baseren, maar ik weet niet goed of het wel degelijk materiaal is.
Iemand nog suggesties of bruikbare links?
tx :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Ah, ik had net in de nieuwe Out Soon een artikel zien staan over belgische party-sites, en er stond er ook een waalse tussen. Nu weet ik wel niet of die effectief ook in het Frans is of niet, kzal is ff gaan zien en de link posten!
EDIT: www.theclubbing.com |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Gladius
ik zal het maar hier posten, heb geen zin om der een nieuwe thread voor aan te maken.
Ik moet voor m'n mondeling frans een 8tal minuten over iets komen babbelen dat mij interesseert, en natuurlijk dacht ik direct aan trance. Spijtiggenoeg ben ik nog niet echt veel tegengekomen dat ik kan gebruiken (meeste besprekingen zijn veel te lang). Ik dacht mij misschien op deze link te baseren, maar ik weet niet goed of het wel degelijk materiaal is.
Iemand nog suggesties of bruikbare links?
tx :) |
enkele fr-ta's hebben volgende site: http://www.fandetrance.tk check it out... heb al gezien da er een tijdlijn is ivm de geschiedenis van trance enzovoort :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Miljaar, ik kom net tot de ontdekking dat door de typfout van een onnozele klojo op het Unifac-forum ik vandaag heb geleerd wat we NIET moesten kennen, in plaats van datgene wat we wel moesten kennen. Bah, 6 uur en 140 bladzijden voor niks gedaan, ik ben echt serieus slechtgezind nu! :whip: |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Miljaar, ik kom net tot de ontdekking dat door de typfout van een onnozele klojo op het Unifac-forum ik vandaag heb geleerd wat we NIET moesten kennen, in plaats van datgene wat we wel moesten kennen. Bah, 6 uur en 140 bladzijden voor niks gedaan, ik ben echt serieus slechtgezind nu! :whip: |
0wned!
:( |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|