|
|
| djcresto |
succes jongens en meisjes :cool:
Ik ben er al meer dan 2 jaar vanaf. Zit nu officieel al 2 jaar op men werk, kvoel me oud :rolleyes: |
|
|
| Wildfir3 |
Joy, krijg hier vandaag nen brief dat we onze uitslag al op 25 juni krijgen... twee dagen voor mijne verjaardag.
En aangezien ik er helemaal geen goed zicht op heb, denk ik dat het ne crappy birthday to me zal worden.
Kben der nu al depressief voor :) |
|
|
| Nyah |
Maar ja.. De echte vraag is: weten uw ouders dat? :p
Anders wacht ge ermee tot na uw verjaardag... neen? :clown: |
|
|
| Freezel |
Net mijn rooster binnen, en ik kan zelfs nog kiezen wanneer ik tentamen doe :p
Optie 1
07-06 18:30 - 20:30 Databases
18-06 09:00 - 11:00 Programmeren
Optie 2:
22-06 18:30 - 20:30 Databases
25-06 12:00 - 14:00 Programmeren
Afstuderen
30-06 12:00 - 13:00 AFSTUDEERPRESENTATIE :)
Ik ga voor optie 2. MIjn afstudeerstage loopt op 17 juni af en om niet in de knoop met mijn verslag te komen, ga ik na mijn afstudeerstage pas de tentamens doen :) Als ik mijn tentamens niet haal, moet ik deze in september of oktober weer doen. Ik loop dan wel studievertraging op, maar ik vind mijn afstudeerpresentie nu echt voorrang krijgen boven de tentamens :) |
|
|
| Wildfir3 |
Mijn ma is op de hoogte ja. En mijn gezicht zou zoiezo boekdelen spreken denk ik :)
Nuja, heb mezelf voorgenomen om er het beste van te maken, en zoveel mogelijk vakken derdoor te zijn in eerste zit (max 3 vakken meepakken naar tweede zit lijkt mij een mooi voornemen) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|