|
|
| Jasperovitsj |
| Ik sta zwaar achter op schema, ik vrees dat ik een 0 voor een vak ga moeten vragen, ik krijg ze bijlange niet meer allemaal gestudeerd...:sadgreen: |
|
|
| Bertn |
woensdag 9 juni: mediarecht:
zaterdag 12 juni: sociale wijsbegeerte:
woensdag 16 juni: Data analyse en lineaire regressie analyse (sas)
zaterdag 19 juni: Sociale psychologie
donderdag 24 juni: Organisatie, structuur en ontwikkeling van de audiovisuele media en de geschreven pers in belgië (pff wat een naam)
in totaal een 2000tal blz die ik nog vanbuiten moet blokken
:whip: :whip: |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik sta zwaar achter op schema, ik vrees dat ik een 0 voor een vak ga moeten vragen, ik krijg ze bijlange niet meer allemaal gestudeerd...:sadgreen: |
same here. heb nu nog een week om drie belangrijke vakken te studeren... en daarna blokweek, die ga ik gebruiken om operationeel onderzoek te blokke...allè dat gaat niet lukken denk ik, mah kga proberen om van alles wat te hebben gedaan voor de examens. heb al vaker gehad dat ik helemaal van nul moest studeren dag voor een examen... (just een tien gehaald dan mah door is door eh...)
en ja... als het echt nie lukt... herexamens dan maar eh! :) |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Zehra
same here. heb nu nog een week om drie belangrijke vakken te studeren... en daarna blokweek, die ga ik gebruiken om operationeel onderzoek te blokke...allè dat gaat niet lukken denk ik, mah kga proberen om van alles wat te hebben gedaan voor de examens. heb al vaker gehad dat ik helemaal van nul moest studeren dag voor een examen... (just een tien gehaald dan mah door is door eh...)
en ja... als het echt nie lukt... herexamens dan maar eh! :) |
*oh no, she said the H-word :nervous: :nervous: * |
|
|
| Jasperovitsj |
Vanavond toch nog 80 bladzijden kunnen leren op 3uur, als ik morgen héél goed doorwerk kan ik terug op schema geraken, en dan kan het misschien toch nog lukken...
*crosses fingers* |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|