|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
24-05 Voortgezette Subatomaire Fysica
28-05 Nucleaire Astrofysica
03-06 Regeltechniek I
08-06 Fysische Materiaalkunde
18-06 Elementen Van De Splijtstofcyclus
21-06 Kernfysische Instrumentatie
30-06 Plasmafysica I
02-07 Kristallografie
:nervous:
Stralingsdosimetrie is al gepasseerd. Cool examen; 2 vd 4 vragen: "Bespreek de fysische effecten van kernexplosies", "Bespreek stralingsschade aan een levende cel"
Mijn rooster valt goe mee, lekker gespreid. :) |
terrorist :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
| Amai, en alles zo dicht op elkaar...good luck man! |
|
|
| TOR |
Spaans, wat leuk..
NOT! :toothless |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by SilentEagle
14-6: Statistiek
15-6: Inleiding tot het Recht
17-6: Spaans schriftelijk + mondeling
21-6: Financieel Boekhouden
23-6: Methoden van onderzoek en rapportering
24-6: Algemene Economie - Microeconomie
25-6: Bestuurlijke Informatiesystemen
Statistiek, Spaans schriftelijk en microeconomie moet ik nog inhalen van de vorige periode... :eek: I die... :toothless |
Heel veel geluk toegewenst ;) tip: recht, echt uw codex goed gebruiken, kunt ge veel uit halen.
En bestuurlijke Informatiesystemen is meerkeuzevragen zeker? Dan ist gemakkelijk :) Maar ja op 4 jaar verandert er zoveel... |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by TOR
- donderdag
Tekstrevisie
Ondertitelen
|
hmm.. tekstrevisie was behoorlijk moeilijk. de tekst die we moesten corrigeren zat vol adders onder het gras. de helft niet gezien natuurlijk.. bv. wat ik nadien hoorde: in de tekst stond twee keer de term 'industriële revolutie', de ene keer met hoofdletters, de andere keer zonder.
ik hoop op een B (tekstrevisie hoort samen bij journalistiek, en dat ging wel vrij vlot)
ondertitelen ging beter. leuk stukje gehad.. gesprek tussen kleinzoon en bezorgde grootmoeder. :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|