|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Het enige wat we moeten kennen voor de examens zijn de slides. Die staan in pdf op http://didactiek.edm.luc.ac.be/tms/ onder Theorie van Multimediasystemen.
We hebben die slides op papier gekregen tijdens de hoorcollege's (telkens 6 slides op 1 pagina). Ge moogt ze hebben, na mijn examen van komende woensdag. Wel teruggeven als ik herexamen heb he ;) Goe? |
Ik ben es gaan kijken.. Die slides lijken verdacht veel op die wat ik ook gekregen heb in de les... Ma ik zou die van jou toch wel eens willen lenen, misschien kan ik hier en daar op mijn slides wat erbij noteren. En natuurlijk krijg je die erna terug! :)
Ah ja, moest je de ex vragen na je examen nog herinneren, moogt ge me die altijd doorspelen (kan al eens handig zijn ;) ) :p
En moest je tweede zit hebben (zal wel niet) moogt ge mijn slides ook eens hebben. |
|
|
| Nyah |
| Aan alle beta's met examens ... :( Good luck! ;) |
|
|
| TOR |
vorige donderdag al eentje gehad
vertaling van technische teksten.. dat zijn handleidingen.
we hadden een leuk stukje over een gemotoriseerde snoeischaar en hoe je die moet onderhouden en zo.. :nervous:
normaal gezien hebben we deze week al de resultaten van dat examen!
kalender voor de volgende dagen:
- donderdag
Tekstrevisie
Ondertitelen
- vrijdag
Vertaling van essayistische teksten (uit het Spaans)
- maandag
Vertaling Nederlands -> Frans
Vertaling Frans -> Nederlands
allemaal praktijk, dus voorlopig doe ik het wat rustig aan.
de blokvakken zijn pas over een maand :) |
|
|
| SilentEagle |
| Gij doet spaans, Tor? Da kan nog van pas komen voor mij binnen een maand. :) |
|
|
| Nabistai |
Ik zal mijn examensrooster hier ook nog maar eens zetten (hopelijk mijn laatste secundair examenrooster :happy2: )
Woensdag 9/6: Godsdienst mondeling
Donderdag 10/6: Engels schriftelijk + Biologie mondeling
Vrijdag 11/6: Economie schriftelijk + mondeling
Maandag 14/6: Wiskunde schriftelijk
Dinsdag 15/6: Esthetica mondeling
Woensdag 16/6: Fysica schriftelijk
Donderdag 17/6: Chemie schriftelijk + Geschiedenis mondeling
Vrijdag 18/6: Wiskunde schriftelijk + ICT
Maandag 21/6: Frans mondeling
Dinsdag 22/6: Aardrijksunde mondeling
Woensdag 23/6: Nederlands mondeling
Ze vonden het blijkbaar niet nodig om 6 uur Economie een weekendje te geven om te blokken... Nuja, de vetgedrukte zullen weer harde dagen worden. Volgende week zal ik maar is in gang schieten zeker
Veel succes met de examens allemaal!!! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|