|
|
| SilentEagle |
| Vandaag mn eerste exaam en eerste buis gedaan, Wiskunde... Tzal een pijnlijke maar verwachte worden. :) |
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by SilentEagle
Vandaag mn eerste exaam en eerste buis gedaan, Wiskunde... Tzal een pijnlijke maar verwachte worden. :) |
:( same here... gvd! weet hier iemand mss het antwoord op de vraag die ze me vandaag hebben gesteld?
leg uit: de waarde van de dollar daalt elke dag tov de euro. als de ECB de intrestvoeten verlaagt zal deze daling tenietgedaan worden...
kweet wel dat het iets met de intrestvoetpariteit en het internationaal fisher effekt te maken heeft maar kheb het dus niet op mijn examen kunnen bewijzen. en het schoonste van al: ik kom iets tegenstrijdig uit als ik het wil bewijzen. :nervous:
I wanna cry...  |
|
|
| Eagle` |
heeft inderdaad met intrestpariteit te maken moesten da kennen voor macro, effe denken ECB kan dus ofwel invloed hebben op intrestvoet ofwel op WK .
aangezien quotient rechterlid kleiner wordt omdat getal WK in noemer groter wordt. En vervolgens laat ECB haar intrest zakken (1+i) Zodat quotient linker ook kleiner wordt en ze uiteindelijk aan elkaar gelijk zijn.
Eigelijk best idioot alsk het nu ook fout heb, want moeste da kennen voor macro-ec in januari, soit je m'en fou kwas er toch door op macro :p |
|
|
| dj Zevan |
na 6 weken hard labeur ben ik er sinds gisterenavond eindelijk vanaf
laatste ex was er wat teveel aan
lichtjes de boot ingegaan, maar da moeten de andere vakken maar ophalen
nu een weekske vakantie, eindelijk wat tijd om mn achterstand ih trancewereldje op te halen |
|
|
| pooley |
| Allé hop, iedereen gedaan dus :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|