|
|
| Eagle` |
| edit: crap verkeerde thread ;) |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by TatanaGirl
ik ga al jullie tips eens uitproberen, ik wil er alles voor doen om erdoor te zijn op Frans!
|
lezen is inderdaad het beste om mee te beginnen: koop eens Le Vif in plaats van de Knack, enz.
heb net 4 examens achter de rug..
gisteren vertaling van wetenschappelijke teksten naar het frans. is niet zo makkelijk, omdat wetenschappers en doctoren weinig nederlands kennen en de originele tekst dus heel moeilijk in elkaar zat. maar ik ben er wel aan uitgeraakt denk ik.
ook nog geschiedenis van frankrijk gehad, mondeling. 400blz. om uiteindelijk 1 vraag te krijgen.. is wel goed gegaan, heb een 14 dus kan niet klagen.. :)
vanmorgen nog twee vertaalexamens voor spaans. is ook redelijk vlot gegaan, dus voorlopig geen noemenswaardige problemen voor mij.. :D
vrijdag heb ik wel nog mondeling voor spaanse literatuur, dat is andere koek.. :nervous: |
|
|
| TatanaGirl |
Tor8024, mag ik gewoon niet even volgende examens jou hersenen lenen voor Frans? Je kent er duidelijk meer van als ik :) Ik ga gewoon elke dag met Frans bezig zijn en dan moet het toch iets verbeteren he!
groetjes
TatanaGirl |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by TatanaGirl
Tor8024, mag ik gewoon niet even volgende examens jou hersenen lenen voor Frans? Je kent er duidelijk meer van als ik :) Ik ga gewoon elke dag met Frans bezig zijn en dan moet het toch iets verbeteren he!
groetjes
TatanaGirl |
haha :)
je kunt natuurlijk ook het Franse forum hier af en toe es checken.. |
|
|
| TatanaGirl |
Goed idee, da is business combineren met pleasure :)
Bedankt voor het goed idee!
Groetjes
TatanaGirl |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|