|
|
| TatanaGirl |
Dames en heren, Jennifer is nog altijd in de running voor toekomstige lerares :) De punten waren niet geweldig maar toch nog goed genoeg om door te blijven doen. Alleen die stomme frans he, als iemand me tips kan geven van hoe ik dat moet leren, dan zijn die altijd welkom.
Groetjes
TatanaGirl |
|
|
| basd |
*zoekt icoontje voor duim omhoog maar kan em niet vinden*
Da's goed nieuws :)
Van Frans heb ik helaas niet veel kaas gegeten.. |
|
|
| pooley |
Ik zou niet weten oe ge een taal moet leren, veel oefenen, boeken lezen of zelfs de gazet (le soir)
Kheb nooit echt voor een taal moeten leren, behalve als ik aan Spaans zou beginnen :p).
Oefening baart kunst ? |
|
|
| Svinuske |
| tv kijken helpt ook wel kheb zo mijn duits wa onder de knie gekregen |
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by TatanaGirl
Dames en heren, Jennifer is nog altijd in de running voor toekomstige lerares :) De punten waren niet geweldig maar toch nog goed genoeg om door te blijven doen. |
YOOOOOOOOO TE GEKKK!!! :toothless
| quote: | Originally posted by TatanaGirl
Alleen die stomme frans he, als iemand me tips kan geven van hoe ik dat moet leren, dan zijn die altijd welkom. |
sorry kan je nie helpen... heb ook altijd moeilijkheden gehad met frans! :nervous: veel lezen/praten zeker en ook tv mss :conf: mah ik heb dat nooit gedaan omdat ik er toch niks van verstond/versta... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|