|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Eagle`
een week conge, ma nu zit ik hier, rest van vrienden heeft nog tot zaterdag of moeten nog ma pas beginnen volgende week
pfff ik verveel me al :toothless |
Smeer het er maar in, he :( En wat? Ge verveelt u? :whip: Oefen maar get CS, want als de examens gedaan zijn, gaat ge eens kennismaken met 'Nexus' :D
Vandaag heb ik mijn eerste examen gehad:IOM, pfff... Theorievragen waren wel moeilijk, oefeningen vielen mee (allé, dan hoop ik toch :nervous: ) Anyway, next exam, woensdag: Datacommunicatie en netwerken... 11 hf blokken... Maar das voor straks (lees: deze nacht) |
|
|
| pooley |
Kheb ook BH gehad, in de aula beneden (1...)
Ni goe dus, kluts kwijt, te lang op 1 vraag gezeten, en deel 2de oef ni kunnen afwerken :) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by pooley
Kheb ook BH gehad, in de aula beneden (1...)
Ni goe dus, kluts kwijt, te lang op 1 vraag gezeten, en deel 2de oef ni kunnen afwerken :) |
1216, mja das spijtig :confused: Ma ge kunt nog herdoen met juni eh, is niet definitef examen :) |
|
|
| Miss Z |
voila zeg...
heb vanavond al 5 uurkes geblokt! de verschillende handelstheoriëen erin geduwd!!! kan ze nu wel nie allemaal van buiten ofzo mah kan de grafiekjes wel allemaal herkennen... ;):D
heb dus woensdag Internationale Economie & Handelspolitiek!
interessant... héééél interessant! :D |
|
|
| pooley |
ye eagle I know
en das me nbedoeling ook :)
vanaf feb elke rotten dag iets doen voort school
kzie mij al bezig maar wat moet dat moet he |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|